jak dla mnie kwintesencja samochodu , znacie to uczucie wychodzisz z domu 5 rano trzeba jechać do pracy zimno, wręcz podle patrzysz na gieteka i już się micha cieszy, wsiadasz odpalasz i nagle życie jest piękne
Wrażenia
5,0
Silnik
subaru
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna krótki skok, dla mnie ideał
5,0
Układ jezdny
generalnie jak już kupisz subaru nie myśl sobie że będziesz latał bokami jak Colin, auto mocno ryje przodem,trzeba troszkę czasu poświęcić żeby sie nauczyć, za to nie ma problemu w zimę, parkujesz gdzie chcesz
Komfort
4,0
Widoczność
wszytko zależy co to komfort, jezdziłem e-klasą to było komfortowe, tu twardo głośno, dla mnie idealnie
4,0
Ergonomia
normalnie chyba
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok. ja nie miałem klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
ja miałem wydech przelot 3 cale głośno jak przy stracie odrzutowca, za to w tunelach cudo
mi sie podobało
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanio nie jest dużo pali tym bardziej że prowokuje na baku minimum to 280 km max ale to już jazda emerycka 400 km, części raczej drogie, mówi się zę subarowe nic kosztuje 100 a cokolwiek 500,jak już szukać po forach marki które są ogromne a do tego wiedzą wszystko i mają wszystko
5,0
Stosunek jakość/cena
nic nie daje takiego banana na gębie ja subaru pod domem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samo tylko czujnik położenia przepustnicy i przepływka ale to norma, krzywe felgi i wachacze to wina operatora
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
[l/100km]