Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza I Sedan

Kuba, 14 lat temu
Silnik 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 215 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Impreza I Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW 1998-2000 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik Bokser i fenomenalny napęd 4x4 robią piorunujące wrażenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : W egzemplarzach powypadkowych występuje korozja
5,0
Całokształt
Super samochód. Idealny samochód do jazdy na codzień jak i do sportów samochodowych. Spalanie mogłoby być mniejsze ale cóż takie są uroki jeżdżenia autem z tak mocnym silnikiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura silnika bokser jest po prostu świetna. Silnik świetnie wkręca się w obroty. Silnik kręci się do 8 tys obrotów. Moment obrotowy wynoszący 290 Nm w zupełności wystarczy do naprawdę szybkiej jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Jeździłem wieloma samochodami ale skrzynia w subaru jest po prostu super. Bardzo szybka i za razem precyzyjna. Wydaje mi się że jest to najlepsza skrzynia manualna.
5,0
Układ jezdny
Napęd 4x4 jest wprost idealny. W trudnych warunkach wiele razy uratował mnie przed uderzeniem w drzewo,a jednocześnie da się nim driftować.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest dobra ale wiadomo że nie jest idealna. Małe lusterka trochę przeszkadzają w parkowaniu. Ja natomiast miałem sporo problemów z wyczuciem tyłu przy parkowaniu. Ale myślę że to dlatego że wcześniej jeździłem hatchbackami,więc myślę że Ci którzy jeździli wcześniej sedanem nie będą mnie problemu.
5,0
Ergonomia
Wszystkie potrzebne pokrętła są pod ręką. Zegary są przed wzrokiem a nie jak w innych samochodach na konsoli centalnej. Typowy japończyk ergonomia na wysokim poziomie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie na wysokim poziomie. Klimatyzacja mimo 12 lat działa bardzo poprawnie. Trzeba tylko pamiętać o regularnym napełnianiu jej. Ja niestety parę razy zapomniałem o tym i potem nie ładny zapach wydobywał się z nawiewów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer mogą zając wygodną pozycje w kubełkowych fotelach. Z tyłu mogłoby być więcej miejsca na nogi. Osoby do 180 cm siedzą wygodnie wyżsi mogą być zmęczeniu dłuższą trasą.
3,0
Wyciszenie
To jest niestety największa bolączka subaru . Na biegu jałowym i przy większych prędkościach jest głośno. Ale nie wymagajmy od samochodu z taką mocą i dużym wydechem że będzie cicho. Jednak mogłoby być ciszej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszta eksploatacji mogą nie który nawet tych majętnych przerazić. Mi pali w mieście koło 20 l na 100 km. W trasie jest lepiej 15 l na setkę Ceny części porównywalne z konkurencją, więc źle nie jest
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że lepszego sportowego autka w cenie do 25 tys nie znajdziecie. Jeśli uważacie że tico to super autko to nie dla Was samochód
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo nie zawodny japończyk. Jeżeli tylko się o Niego dba można przejechać 300 tys kilometrów bez poważnej naprawy. Oczywiście w wiekiem występują drobne usterki ale są łatwe do usunięcia.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo nie zawodny japończyk. Jeżeli tylko się o Niego dba można przejechać 300 tys kilometrów bez poważnej naprawy. Oczywiście w wiekiem występują poważne, chociaż mi się jeszcze nic poważnego nie wydarzyło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
25,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
14,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Subaru Impreza I

Liczba wpisów: 7

Subaru Impreza I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Subaru Impreza I Sedan