Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza I Sedan

Piotr Niedźwiecki, 24 lat temu
Silnik 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 0 tys. km
Subaru Impreza I Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW 1994-2000 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wspaniałe auto, osiągi, trakcja, napęd na cztery koła można śmiało wykorzystywać i miejsca nawet dla pięciu no iw bagażniku miejsca jest sporo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mało które autko tak wciska w jakże niewiarygodne przednie fotele. Kultura silnika może nie tak spokojna jak w 6czy 8 cylindrówkach ale napewno nażekać NIE wolno.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Łatwe prowadzenie samochodu, napęd na cztery koła i nisko położony środek ciężkości pozwala na rozkoszowanie się jazdą na krętych dróżkach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na taką sportówkę miejsca pod dostatkiem, równieżna Tylnych siedzeniach.
4,0
Wyciszenie
Jak na sportowca naprawdę cicho. 50 km/h 64dB (3) 100 km/h 68dB (4) 130 km/h 71dB
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W tej dziedzinie imprezka wypada blado - doładowanie, silnik Boxer zachowują się wspólnie jak Smok, ale jeśli nie będziemy kręcić silnika po każdym zakręcie pod czerwone pole to da się przeżyć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bezproblemowe autko
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Impreza I Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Średni koszt przejechania 100 km
80,00 zł
14,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Impreza I Sedan