Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza I Sedan

Thelyn gg:3129446, 15 lat temu
Silnik 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 195 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Impreza I Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW 1998-2000 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Elastyczny i wmaire ekonomiczny.Duzy plus.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Na tylnych nadkolach rdzawy nalot
3,0
Całokształt
Troche za słabe hamulcje ( bebny z tylu wolaja o pomstę do nieba :/ )Nastepny samochod to najprawdopodobniej Impreza lub Forester tylko tym razem juz z turbo ]:->
Wrażenia
5,0
Silnik
Po prostu Super.Mam silnik z 2001r.Przy oszczędnej jezdzie juz przy 60km/h mam 5 bieg.Boxer pracuje inaczej niz \"normalny\" silnik.Nie jest to dla niego obciazenie.Dodatkowmy atutem jest ze ciagnie od dołu( w Hondzie trzeba najpierw wkrecic na wysokie obroty ).
5,0
Skrzynia biegów
Zadnych zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Naped na 2 osie.Slyszalem ze rozlozony w stosunku 60(tyl)- 40(przod).Bardzo mieciutko.Nawet nie czuje dziur(co czasami nawet wylancza czujnosc).Kazdy kraweznik jest moj :D Dla mnie ciutke za miekko.W Hondzie mialem obnizone zawieszenie i utwardzone (-40mm i -35mm).Przy zakretach mocno przechylającą sie bude.Brak kubłów neistety powieksza to uczucie.
Komfort
4,0
Widoczność
Czasami brakuje tej wycieraczki z tyłu...Poza tym supcio.Od 1999 r lifting dzieki ktoremu Subaraki dostaly cleary z przodu.Bardzo ładnie oswietlają droge(zwlaszcza na pozycji 0 )
5,0
Ergonomia
Supcio.Mam wersje bez poduszek.Dzieki czemu na samej desce rozdzielczej mam 3 schowki(2 naprzeciw pasazera i jeden na srodku)+ 1 w podlokietniku.Przydatny uchwyt na butelke ( w ktorym trzymam gruszke CB )
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie dobrze.Klima mrozi,ale ogrzewanie moglo by byc mocniejsze.W zimie czasami brakuje mocnieszego nadmuchu).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super.Nawet z tylu wygodnie.Moj piesek tez sie cieszy jak mamy gdzies jechac :) Przydatne dojscia z tylnych siedzen do bagaznika bez koniecznosci otwierania klapy.Podoba mi sie regulacja fotela kierowcy.NIe na galke tylko na wajche ( mozna szybko opuscic siedzenie i sie zdrzemnąć)
5,0
Wyciszenie
Mi nigdy zadny halas nie przeszkadza.Generalnie ok.Na jalowym fajnie buczy jak muscle car ;P
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak ktos kupuje impreze to musi sie liczyc z ewentualnymi kosztami za benzyne. Miasto(zalezy jaka noga)10-14 Trasa(kolo 9,moze nawet 8,5 przy 130km/h) Ceny przegladow normlane (chyba ze ktos chce robic w ASO).Lepszy mechanik sobie ze wszystkim poradzi.Stara konstrukcja.Latwy dostep ( zadnych zbednych plastikow itd)
4,0
Stosunek jakość/cena
Egzemplarze mozna wychaczyc juz za 13-14 tys.Nalezy doliczyc ok 3 tys na doprowadzenie samochodu na tip-top.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W srodku miekie obicia drzwi ( latwo je uszkodzic)Miekkie obicie deski rozdzielczej cieszy oko i dodatkowo nic nie trzeszczy jak w Seatach,VW itd.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic powaznego sie nie zepsulo.Musialem wymienic sprzeglo(zainwetsowalem juz na takie z wersji WRX)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 4WD 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Impreza I Sedan