Silnik
: Elastyczny i wmaire ekonomiczny.Duzy plus.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Na tylnych nadkolach rdzawy nalot
3,0
Całokształt
Troche za słabe hamulcje ( bebny z tylu wolaja o pomstę do nieba :/ )Nastepny samochod to najprawdopodobniej Impreza lub Forester tylko tym razem juz z turbo ]:->
Wrażenia
5,0
Silnik
Po prostu Super.Mam silnik z 2001r.Przy oszczędnej jezdzie juz przy 60km/h mam 5 bieg.Boxer pracuje inaczej niz \"normalny\" silnik.Nie jest to dla niego obciazenie.Dodatkowmy atutem jest ze ciagnie od dołu( w Hondzie trzeba najpierw wkrecic na wysokie obroty ).
5,0
Skrzynia biegów
Zadnych zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Naped na 2 osie.Slyszalem ze rozlozony w stosunku 60(tyl)- 40(przod).Bardzo mieciutko.Nawet nie czuje dziur(co czasami nawet wylancza czujnosc).Kazdy kraweznik jest moj :D Dla mnie ciutke za miekko.W Hondzie mialem obnizone zawieszenie i utwardzone (-40mm i -35mm).Przy zakretach mocno przechylającą sie bude.Brak kubłów neistety powieksza to uczucie.
Komfort
4,0
Widoczność
Czasami brakuje tej wycieraczki z tyłu...Poza tym supcio.Od 1999 r lifting dzieki ktoremu Subaraki dostaly cleary z przodu.Bardzo ładnie oswietlają droge(zwlaszcza na pozycji 0 )
5,0
Ergonomia
Supcio.Mam wersje bez poduszek.Dzieki czemu na samej desce rozdzielczej mam 3 schowki(2 naprzeciw pasazera i jeden na srodku)+ 1 w podlokietniku.Przydatny uchwyt na butelke ( w ktorym trzymam gruszke CB )
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie dobrze.Klima mrozi,ale ogrzewanie moglo by byc mocniejsze.W zimie czasami brakuje mocnieszego nadmuchu).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super.Nawet z tylu wygodnie.Moj piesek tez sie cieszy jak mamy gdzies jechac :) Przydatne dojscia z tylnych siedzen do bagaznika bez koniecznosci otwierania klapy.Podoba mi sie regulacja fotela kierowcy.NIe na galke tylko na wajche ( mozna szybko opuscic siedzenie i sie zdrzemnąć)
5,0
Wyciszenie
Mi nigdy zadny halas nie przeszkadza.Generalnie ok.Na jalowym fajnie buczy jak muscle car ;P
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak ktos kupuje impreze to musi sie liczyc z ewentualnymi kosztami za benzyne.
Miasto(zalezy jaka noga)10-14
Trasa(kolo 9,moze nawet 8,5 przy 130km/h)
Ceny przegladow normlane (chyba ze ktos chce robic w ASO).Lepszy mechanik sobie ze wszystkim poradzi.Stara konstrukcja.Latwy dostep ( zadnych zbednych plastikow itd)
4,0
Stosunek jakość/cena
Egzemplarze mozna wychaczyc juz za 13-14 tys.Nalezy doliczyc ok 3 tys na doprowadzenie samochodu na tip-top.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W srodku miekie obicia drzwi ( latwo je uszkodzic)Miekkie obicie deski rozdzielczej cieszy oko i dodatkowo nic nie trzeszczy jak w Seatach,VW itd.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic powaznego sie nie zepsulo.Musialem wymienic sprzeglo(zainwetsowalem juz na takie z wersji WRX)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 4WD 125KM 92kW
[l/100km]