Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza I Sedan

sooby@op.pl, 19 lat temu
Silnik 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 137 tys. km
Subaru Impreza I Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto jest przyjazne kierowcy. Podjeżdżając pod dystrybutor nie przerażam się kosztem paliwa- jest do przyjęcia. Bardzo dobre właściwości jezdne powodują że najbardziej wyczekiwaną porą roku jest zima. Auto jest bezawaryjne co potwierdzają opinie użytkowników a także wyniki badań niezawodności pojazdów. Po kilku latach eksploatacji we wnętrzu nie usłyszymy żadnych zgrzytów czy trzasków. Z czystym sumieniem mogę polecic to auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy jest idealna ze względu na to iż jest to silnik boxera. Nie ma on osiągów takich jak GT ale dynamika auta jest na godnym poziomie.
5,0
Skrzynia biegów
Przy zimnym oleju jest niekiedy problem ze włożeniem pierwszego biegu ale gdy już się zagrzeje problem znika i wszystko pracuje doskonale.
5,0
Układ jezdny
Właściwości trakcyjne są wyśmienite! Połączenie silnika boxer z permanentnym napędem na 4 koła daje sporą rezerwe bezpieczeństwa. Piątka z gwiazdką.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża powierzchnia szyb i stosunkowo mało szerokie słupki pozwalają na spory kąt widzenia.
5,0
Ergonomia
Przełączniki są ułożone intuicyjnie i nie ma problemu z ich odnalezieniem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bardzo szybko się nagrzewa i juz po kilkuset metrach zaczyna wiać ciepłe powietrze. Największy zmarzluch ogrzeje się w jego wnętrzu. Wentylacja jest świetna. Nie ma praktycznie mowy o zaparowanych szybach podczas deszczu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń z przodu jest wystarczająca i każdy znajdzie wygodną dla siebie pozycje. Troszkę gorzej jest z tyłu- a wiem to z opinii pasarzerów bo sam tam nigdzy nie podróżowałem. Brakuje miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie nie jest mocną stroną dodając jeszcze że jest w tym aucie sportowy ukł. wydechowy. Rekompensata jest przepiękny bulgot przeciwsobnego silnika, którego nie zastąpi najwykwintniejszy sprzęt car audio.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty eksploatacji nie są niskie. Zużycie paliwa biorąc pod uwagę pojemność silnika i napęd nie jest kosmiczne. Natomiast warto zainwestowac w płyny eksploatacyjne a auto odpłaci się zerową awaryjnością. Części są drogie a niektóre bardzo ale rzadko się je wymienia.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość jest fenomenalna tylko gorzej z tą ceną. Auto jest drogie w zakupie a przez legendarnie niską awaryjność utrata wartości jest niewielka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana uszczelek przekładni kierowniczej która ciekła już przy zakupie auta. Koszt 150zł i to jest jedyna awaria tego auta!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niezawodne. Wszystkie części które były wymienone są częsciami wyeksploatowanymi. Wymienione amortyzatory z przodu. rozrząd kompletny i sprzęgło komletne.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 4WD 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Impreza I Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
15,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Impreza I Sedan