Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza I Sedan

tynek, 13 lat temu
Silnik 2.0 i 4WD 115KM 85kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Impreza I Sedan 2.0 i 4WD 115KM 85kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Nie wiedziałem wcześniej co ta znaczy mieć AWD.
5,0
Całokształt
Będę nim jeździł jak długo się da, a potem kupie taki sam choć raczej wtedy na rynku będą tylko, dziś nowe modele.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocy wystarcza, w sporcie daje rade, ale ścigant to to nie jest, chyba że na śniegu. Kultura pracy silnika boxer jest wspaniała, nic nie telepie samochodem. Na przelotowym tłumiku idzie dopiero od 4tys więc jazda pod czerwone pole. Przy spokojnej jeździe na każdym biegu od 2 tys bez żadnego zamulania czy szarpania jedzie.
4,0
Skrzynia biegów
Coś haczy, czasem wsteczny trzeba dwa razy wysprzęglić żeby wpiąć bieg ale tylko na zimnym oleju.
5,0
Układ jezdny
Symetryczne AWD, bardzo dobry promień skrętu, trochę twardo ale bez przesady. Ani razu się nie zakopałem tym autem a parkuję w zaspach, a w zakrętach na porządnej oponie idzie jak po szynach.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała w korkach na milimetry się wciskam. Parkowanie...to sedan trzeba wyczuć kufer i problemów niema.
4,0
Ergonomia
Przyciski pod zegarami mnie denerwują i otwierania szyb, dlatego rzadko ich używam. Jednych nie widać z za kierownicy przez co nawet nie pamiętam gdzie są i zawsze na czuja je wciskam. Otwieranie szyb wole jak jest płasko na podłokietniku -tak jak w wersji od 97. OGratulacja za przycisk na kolumnie kierownicy który polecam mieć zawsze wyłączony(pozycyjne) dzięki temu nigdy nie zostawisz włączonych świateł.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W ogóle nie używam zimą klimy, szyby same odparowują. Całą zimę dmuchawa jest ustawiona na przednią szybę, rzadko szyba i nogi. A latem wiadomo zimny łokieć :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brakuję mi miejsca na nogi (187), a jak podniosę kierownicę nie widzę dolnych światełek :) Fotel niema ustawienia pionowego (do 90stopni) i zawsze mam daleko do kierownicy, ale są wygodne. Z tyłu mało miejsca na nogi, ale kanapa wypas.
5,0
Wyciszenie
Słyszę wszystko co chce bulgot uwolnionego tłumika. Z powodu szyb bez ramek przy 200 ciężko się rozmawia ale to to chyba nie wskazane więc on plus (przy tej prędkości pasażerowie z tyłu spali).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niema tragedii za 20 litrów benzyny(100zł) robię 170-180kilometrów. Mój tłumik powoduje to spalanie seryjne auta palą 11.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość super, a kosztował mnie rozsądne pieniądze. choć poszukać zdrowy okaz trochę musiałem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakaś lampka, żarówka, drążki, gumy w zawieszeniu, hamulce, eksploatacyjne rzeczy, to się starzeje zużywa. Blachę wcina ruda tylne nadkola i progi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rozrząd trzeba robić i pilnować oleju bo one lubią sobie wypić, poza tym nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 4WD 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Subaru Impreza I

Liczba wpisów: 7

Subaru Impreza I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Subaru Impreza I Sedan