Mam nietypową wersję amerykańska, mianowicie Subaru Impreza GC z 1995 roku, napęd na przód, skrzynia automatyczna z beżową deską rozdzielczą i jasną tapicerką. Samochodem jeżdżę od 5 lat, zrobiłam nim w tym czasie około 67000 kilometrów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nie przysporzył mi najmniejszych nawet problemów, jedyne naprawy jakich dokonałam w tym czasie to wymiana przegubu i w ostatnim czasie cewki. W kwestii wydatków na naprawy, mój egzemplarz to auto-marzenie.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia biegów również nie uległa żadnej awarii, biegi zmienia płynnie i jest genialnym rozwiązaniem do jazdy po mieście, chociaż najprawdopodobniej przyczynia się do ciut większego spalania.
5,0
Układ jezdny
Auto wspaniale trzyma się drogi, na zakrętach jedzie jak przyklejone.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w tym samochodzie to mistrzostwo świata. Mimo, że to klimatyzacja ręczna, to wystarczy chwila, aby w nagrzanym po wielogodzinnym staniu na słońcu samochodzie, zrobiło się przyjemnie chłodno. Nigdy nie włączyłam MAX AC, a po jakichś 5-10 minutach zwykłą klimatyzację muszę skręcać z 5 do 2, bo robi się za zimno.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca jest wystarczająco, natomiast z tyłu mogłoby być go ciut więcej. Poza tym nie wiem czy we wszystkich tak jest, ale w moim egzemplarzu jest problem, kiedy samochodem jeżdżą 4 osoby. Samochód siada i na zakrętach niestety szorują nadkola.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tak jak pisałam wcześniej, na naprawy wydałam naprawdę bardzo mało pieniędzy. Na pewno ciut więcej trzeba wydać na naprawę karoserii, która niestety, typowo dla japończyków z tamtych lat, rdzewieje na potęgę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód zawiódł mnie ze 3 razy - raz przez słaby akumulator (nie wina samochodu, wiadomo), raz kiedy nagle przestały stykać kable i samochód zgasł i po przekręceniu nie świeciły się żadne kontrolki, trzeba było "pomerdać" kablami w odpowiednim miejscu i wszystko wróciło do normy. Trzeci raz, kiedy padła cewka, jednak nie uniemożliwiło mi to dalszej jazdy, po prostu trząsł się na niskich obrotach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważniejszych usterek nie odnotowałam.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 4WD 103KM 76kW
[l/100km]