Szkoda tylko, że ma już 10 lat. Kupiłbym chętnie taki nowy, ponieważ stylistyka nowych subaru wydaje mi się cokolwiek obrzydliwa...
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonale wkręca się na obroty a przy załączeniu turbiny robi się niesamowicie, trzeba to po prostu samemu poczuć.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, choć mogłby być mniejszy opór przy włączniu biegów.
5,0
Układ jezdny
Napęd na 4 koła - jak może to jeździć? Tylko doskonale>
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby dookoła-rewelacja.
5,0
Ergonomia
Sportowy a wszystko jest przemyślane. No może tylko 2 dziwne rzeczy- włącznik spryskiwaczy reflektorów i włącznik ściemniania zegarka, dziwactwo jakieś.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
bez uwag
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak się wie co kupuje to trudno mieć później pretensje o nieekonomiczność...
5,0
Stosunek jakość/cena
Cóż, że znalezienie zadbanego, bezwypadkowego egzemplarza jest mało parwdopodobne ale jak się już taki kupi, to pieniądze wydają się niewspółmiernie małe do radości z jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
[l/100km]