Niezawodna japońska konstrukcja, w ciągu roku przebieg 30tyś km bez jakiejkolwiek awarii to dla niego pikuś.
4,0
Skrzynia biegów
Jak na tą moc dość rozsądne ułożenie każdego biegu natomiast na ostatnim biegu przy 140 dość dostaje w kość bo obrotomierz wskazuje 4tyś obr.
5,0
Układ jezdny
Świetne prowadzenie zimą i latem.
4,0
Karoseria
Temat tabu, typowe zgnite kielichy czy tylne nadkola oraz tylne sanki to u nich norma, reszta bez zarzutu.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W 4osoby da się jechać bez problemu, w 5 już słabiej. Generalnie ja jako kierowca 190cm siedzę wygodnie i za mną też jeszcze da się usiąść.
3,0
Wyciszenie
Niestety subaru z wyciszenia niesłynie i przy prędkościach od 100kmh w zwyż jest już nieciekawie ale to kwestia przyzwyczajenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko zależne od stanu w jakim się kupi ale generalnie koszty elementów eksploatacyjnych jak w innych autach. Natomiast elementy inne niż klocki itp to już dość droga sprawa i mało dostępna.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto mimo swoich lat trzyma się dobrze i widać dobrze starą dobrą japonie bo jakość wykonania jest naprawdę zadowalająca.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak w każdym innym aucie, żarówki, bezpieczniki, przekaźniki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2lata bezawaryjnej jazdy, zawsze do celu, zero poważnych problemów. Stary dobry japończyk.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 4WD 115KM 85kW
[l/100km]