Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza I Kombi

kuba_tenerowicz, 3 lata temu
Silnik 2.0 16V 125KM 92kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Impreza I Kombi 2.0 16V 125KM 92kW 1998-2000 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Elastyczny, bezawaryjny i bardzo żywotny. Brzmi cudownie. 140km świetnie radzi sobie z lekką imprezą.
Układ elektryczny : Żadnych awarii nawet w mocno wysłużonych egzemplarzach. Wsiadasz codziennie rano i wiesz, że ten samochód zawsze dowiezie cię do celu/
Układ hamulcowy : Całkiem niezłe hamulce nawet w wersji bez turbo, chociaż osobiście wrzuciłem te od WRX.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdzewiejące mocowania tylnych amortyzatorów, tylne nadkola, progi i okolice wywietrzników pod tylnym zderzakiem.
Przeniesienie napędu : Niby legendarny napęd, a jednak bardzo delikatny.
4,0
Całokształt
Świetny napęd, pancerny silnik o świetnej elastyczności jak na benzynę bez turbo. Bezawaryjność na poziomie czołgu i..... dużo rdzy. 20 lat eksploatacji i jazda po drogach sypanych solą wymagają co najmniej kilku remontów blacharskich w ciągu życia tego auta. Jeśli chodzi o mechaniczne aspekty to wystarczy dbać o podstawowy serwis. Samochód świetnie zaprojektowany od strony mechanicznej. Wszystko co ma się zepsuć daje o sobie znać minimum 50tys km wcześniej, a ewentualne naprawy trwają mniej więcej 30-60min. Może poza regulacją zaworów.... Generalnie świetny samochód któremu brakuje trochę wyciszenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.2 z runku USA. Świetny elastyczny motor. Radzi sobie co najmniej zadowalająco z karoserią imprezy. Nie psuje się.
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna i krótko przełożona, do tego bardzo lekka ale za to delikatna. Nie nadaje się do dynamicznej jazdy. W mieście niezastąpiona. W trasie okropna. 3500obr przy 120km/h na 5tym biegu.
4,0
Układ jezdny
Fabryka trochę za mocno się przechyla. Szkoda, że subaru fabrycznie nie zastosowało twardszych stabilizatorów. Ukł kierowniczy niezbyt wymagający. Idealny kompromis pomiędzy precyzją a łatwością prowadzenia.
3,0
Karoseria
Bardzo lekka i sztywna, jednak rdzewieje niemiłosiernie.
Komfort
4,0
Widoczność
Mocno pochylona tylna szyba jak na kombi i wysunięty tylny zderzak. Trzeba do tego przywyknąć. Na plus lusterka jak w ciężarówce. Widać w nich więcej niż w kinie.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, chociaż w przedlifcie denerwowało mnie umieszczenie przełączników elektrycznych szyb.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bardzo dobrze, ogrzewanie również.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze. Z tyłu.... Nie chciałbym tam podróżować, ale na fotelik z dzieckiem miejsca wystarczy.
2,0
Wyciszenie
Jest źle. Do 60kmh znośnie. Do 90kmh głośno. Przy jeździe autostradowej można ogłuchnąć i to nie przez wydech, a przez szumy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli oczekujesz samochodu taniego w utrzymaniu to szukaj zdrowego blacharsko egzemplarza. W wersjach bez turbo karoseria jest najdroższym w utrzymaniu elementem :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki w przednich lampach palą się szybciej niż w innych autach które miałem do tej pory, jednak nie jest to zbyt uciążliwe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Subaru Impreza I

Liczba wpisów: 7

Subaru Impreza I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Subaru Impreza I Kombi