Szukaj

Oceny Subaru Impreza I

Podsumowanie 88 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Subaru Impreza I - Oceń swoje auto
4,33
średnia ocena z 88 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
93%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Subaru Impreza I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Subaru Impreza I – wybierz silnik

Najnowsze oceny Subaru Impreza I

4,1
~kuba_tenerowicz
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Świetny napęd, pancerny silnik o świetnej elastyczności jak na benzynę bez turbo. Bezawaryjność na poziomie czołgu i..... dużo rdzy. 20 lat eksploatacji i jazda po drogach sypanych solą wymagają co najmniej kilku remontów blacharskich w ciągu życia tego auta. Jeśli chodzi o mechaniczne aspekty to wystarczy dbać o podstawowy serwis. Samochód świetnie zaprojektowany od strony mechanicznej. Wszystko co ma się zepsuć daje o sobie znać minimum...
3,8
~polishbastard
Subaru Impreza I
Sedan 1.6 i 4WD 90KM 66kW
Auto raczej dla ludzi ze spokojnym temperamentem. Nie lubi pałowania ani rajdów spod świateł. Nie jest synomimem luksusu ani obiektem westchnień sąsiadów i złodziei. Taka taczka do turlania się tu i tam. Auto nie jest popularne i dobrze, bo dzięki temu za niewielkie pieniądze otrzymujemy nasz mały powód do dumy - parkując pod sklepem pośród zaciekawionych właścicieli Golfów Trzecich i zarytych BMW po 20 turkach. Natomiast w zimę śmiejemy się...
3,7
~ms
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Samochód ogólnie przeciętny gdyby nie słynny napęd na cztery buty. Silnik fajnie pracuje, przy głośnym wydechu wydaje z siebie przyjemne dźwięki, co jednak na dalszą trasę potrafi być uciążliwe. Po układzie napędowym spodziewałem się czegoś więcej, tymczasem auto na śniegu i ciasnych mokrych zakrętach jest bardzo podsterowne a próba wyprowadzenia go gazem kończy się w większości tylko pogłębieniem zjawiska. Do 1997 roku napędy trwałe, po 1999...
4,0
~Kamil
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 i 4WD 125KM 92kW
Świetne auto do zabawy na śniegu i żużlu. Wystarczająca moc do codziennej jazdy i czasami wypadów na szaleństwo po śliskiej nawierzchni. Na śnieg i w góry poezja. W Bieszczadach w zimie wjeżdzałem w takie miejsca że niejedna pseudo terenówka bulwarowa by miała problemy, jednak trzeba pamiętać że to nie terenówka i prześwit nie taki sam. Na trasie mocy wystarczająco i kultura pracy boksera to coś pięknego. Coś jak diesel jeśli chodzi o moment...
4,1
~S Kaczka
Subaru Impreza I
Coupe 2.0 4WD 115KM 85kW
Samochód dobry, porusza się nim bezpiecznie, napęd na 4 koła daje frajdę jak jest ślisko i prowadzi auto jak po szynach gdy jest sucho. Samochód używałem jako roboczy , ciągnął przyczepy bez problemu, Problemem była rdza i tak wyprofilowane fotele, które powodowały bóle pleców.
3,8
~mubaraksubarak
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Bardzo trwałe zawieszenie, b. dobry silnik(choć osprzęt już bywa do wymiany, a nie jest najtańszy), napęd rewelacyjny ale uwaga na ewentualne uszkodzenia spowodowane złą eksploatacją. Najsłabsza jak to u japońca blacharka(do tego stopnia ,że wypadają dziury do wnętrza pojazdu-miejsca mocowań tylnych amortyzatorów).Wnętrze surowe ale w miarę trwałe, fotele raczej solidne.
Dziennik kosztów dla Subaru Impreza I
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
13,2
l/100km
13,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,2
~Pawlo
Subaru Impreza I
Kombi 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Na dość duży przebieg auto nie wymaga żadnych napraw. Mój egzemplarz ma jedną wadę pożera olej i to dużo. Jeździ tylko na lpg nawet zimą. Drobna korozja też jest ale nie ma tragedii, widać że kiedyś ktoś już przy nim rzeźbił. Zalety to super rozłożenie napędu. Moc jak ciągniesz na obrotach to nawet idzie. Spalanie: Pb- średnio ok 12 L Lpg: normalna jazda praktycznie trasa 11 L do 120 km/h, 16 L to przy zabawie na szutrach. :)
4,5
~tosemjo
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
jak dla mnie kwintesencja samochodu , znacie to uczucie wychodzisz z domu 5 rano trzeba jechać do pracy zimno, wręcz podle patrzysz na gieteka i już się micha cieszy, wsiadasz odpalasz i nagle życie jest piękne
4,6
~Atko
Subaru Impreza I
Sedan 1.8 i 4WD 103KM 76kW
Mam nietypową wersję amerykańska, mianowicie Subaru Impreza GC z 1995 roku, napęd na przód, skrzynia automatyczna z beżową deską rozdzielczą i jasną tapicerką. Samochodem jeżdżę od 5 lat, zrobiłam nim w tym czasie około 67000 kilometrów.
4,1
~Tobi
Subaru Impreza I
Sedan 2.0 Turbo GT 4WD 211KM 155kW
Samochód fenomenalny, dający ogromną radość z jazdy. Pojazd nie nadaje się jako jedyny w rodzinie - raczej jako "zabawka" dająca frajdę. Przy odpowiedniej eksploatacji nawet w użytkowaniu wyczynowym sprawuje się wysmienicie
Subaru Impreza I