Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester V SUV

Maciej, 3 lata temu
Silnik 2.0i-L 150KM 110kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Forester V SUV 2.0i-L 150KM 110kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Widoczność i raczej niska głośność podczas jazdy autostradowej.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak. Zbyt krótki okres użytkowania.
4,0
Całokształt
Solidny i komfortowy samochód z dobrym napędem na wszystkie koła.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik daje radę i ma osiągi zupełnie przyzwoite i adekwatne do masy auta. Ma również wspomaganie silnikiem elektrycznym.
4,0
Skrzynia biegów
Jestem przyzwyczajony do skrzyń CVT, miałem ją w moim poprzednim Subaru (Levorg). W Foresterze działa OK, chociaż można odczuć brak wspomagania silnika turbo sprężarką, przez co jednak bardziej auto wchodzi na wyższe obroty, co jest bardziej słyszalne niż w aucie wspomaganym turbiną.
5,0
Układ jezdny
Bardzo wysoki komfort podróżowania. Dobrze zestrojone pod tym kątem zawieszenie i dodatkowo opony o wysokim profilu (225/60 R17) zapewniają przyjemną jazdę i bardzo dobre wybieranie nierówności.
5,0
Karoseria
Niesamowita widoczność we wszystkich kierunkach poprzez duże przeszklenie nadwozia. Samochód poprzez swój design karoserii zapewnia bardzo dużą powierzchnię użytkową. Miejsca jest wszędzie (przód i tył) pod dostatkiem.
Komfort
5,0
Widoczność
Nisko poprowadzona linia szyb i duże powierzchnie szklane dają uczucie przestronności i zapewniają wyśmienitą widoczność jakiej nie ma chyba żaden inny konkurencyjny samochód w tej klasie.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i pod ręką. Może jedna uwaga odnośnie konsoli środkowej. Przy moim wzroście 178 cm- niestety, ale prawe kolano opiera się na środkowej konsoli, co może być uciążliwe przy dalszej trasie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa dobrze i bez zastrzeżeń łącznie z podgrzewanym wieńcem kierownicy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla wszystkich.
4,0
Wyciszenie
Byłem pozytywnie zaskoczony, że przy jeździe autostradą i prędkościach 140 km/h i szybszych (Niemcy) auto jak na swoją charakterystykę nadwozia nie jest zbyt głośne i naprawdę nadmiernie nie słychać opływającego powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto zapowiada się raczej (bazując na moim doświadczeniu z Subaru) na bezawaryjne i mam nadzieję, że tak będzie. Standardowy/gwarancyjny serwis Subaru jest jednak raczej dość drogi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra kompozycja. Auto wykonane bardzo dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krótko mam ten model żeby oceniać na razie bezawaryjność. Drobiazgi: brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt krótko mam ten model żeby oceniać na razie bezawaryjność. Poważne: brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i-L 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester V SUV