Bardzo dobry samochód, świetnie się prowadzi, przestronny. Użytkuję od końca grudnia 2019r. Póki co bez problemu. Trochę "mułowaty", ale nie oczekiwałem więcej (2l benzyna bez turbiny, w zastępstwie czy uzupełnieniu braku której silnik elektryczny). Daje radę, ale nie należy się spodziewać rakiety. To bardzo dobry rodzinny, bezpieczny (sporo różnych systemów bezpieczeństwa) samochód. Ciekawe jak będzie z serwisem (zupełnie nowe rozwiązanie napędowe) i z awaryjnością. Pożyjemy, zobaczymy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby być mocniejszy, ale wystarcza. Nie należy się spodziewać rakiety, ale do normalnegi użytkowania wystarcza. Średnia spalania za ostatnie 7 tys km to 7,5 l/100 km. Jeżdżę głównie krótkie odcinki, gdzie (pomimo że to "miękka" hybryda) udaje się trochę pojeździć na elektryku. Na trasie przy prędkości 120-150 km/h trzeba się liczyć ze spalaniem między 9-12 l (im szybciej tym więcej, wiadomo)
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zobaczymy jakie będą koszty serwisu (jeszcze nie korzystałem ; dopiero 11 tys km użytkowania)
4,0
Stosunek jakość/cena
Zobaczymy (będzie niezawodny czy nie)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotychczas
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotychczas
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i-L 150KM 110kW
[l/100km]