Auto mam od 8 miesięcy, przejechane 27000 km, kupiłem jako nowe. Za całokształt najwyższa ocena dlatego że wszystko w tym aucie mi pasuje, silnik, dynamika, pozycja za kierownicą, poziom hałasu, spalanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Boxer diesel. Ekonomiczny silnik o sporej kulturze pracy, nie ma wibracji ani hałasu jak w innych dieslach którymi jeździłem (passat B6, seat leon 1.9, escort 1.8)
Sporo drapałem się po głowie zanim zdecydowałem się na zakup, z uwagi na historie tego silnika, ale uznałem że taka marka jak Subaru i natura Japończyków zdoła sobie poradzić z chorobami wieku dziecięcego. Ponoć wszystko poprawili. Na razie 27000 km liczę na dużo więcej wiec nie zapeszam.
4,0
Skrzynia biegów
Tu mogłoby być lepiej. Jeżdzę również octavią rs 2014 i przyznaje że w Subarynie skrzynia nie jest tak precyzyjna. Do tego delikatne sprzęgło.. Mogłoby być lepiej.
5,0
Układ jezdny
Super. I w lekkim terenie, mieście, czy na autostradzie jest bardzo dobrze. Jak na gabaryty i charakter auta prowadzi się świetnie w zakrętach, z dziurami również niezle sobie radzi, nie przenosi hałasu do wnętrza auta.
Komfort
5,0
Widoczność
wysoko się siedzi. duże szyby w każdym kierunku..
4,0
Ergonomia
Tu mogłoby być lepiej w porównaniu do europejskich aut tego segmentu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O miejscach z przodu nie pisze bo w prawie każdym aucie miejsca jest tu ok. Na pochwałe zasługuje ilość miejsca z tył. Rewelacja.
5,0
Wyciszenie
Tu naprawdę pięć z plusem. Auto z zewnątrz kanciaste, wysokie, duże lustra, duże opony po tym wszystkim spodziewałem się że będzie hałas w środku... a tu miła niespodzianka... cisza..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy tanie nie są, cennik dostępny na stronie subaru. Pali niewiele wiec jest ok
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 147KM 108kW
[l/100km]