Przeniesienie napędu
: Za długo zwlekałem z zakupem auta 4x4
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Pierwszy raz mam auto ze skrzynią CVT, do miasta uważam idealna, auto płynie, natomiast w trasie trochę dziwne uczucie przy wyprzedzaniu, trzeba się przyzwyczaić -silnik wskakuje na wysokie obroty ( bokser Subaru to kocha) a auto równomiernie przyspiesza.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie optymalny, auto dobrze trzyma się drogi a jazda po moich wiejskich drogach nie jest już slalomem między dziurami i obawą, że coś uszkodzę
5,0
Karoseria
Gabaryty auta optymalne, fajny patent z drzwiami, które zasłaniają progi, dzięki czemu osoby o niższym wzroście nie wybrudzą sobie spodni i mogą wygodnie wsiadać.
Komfort
5,0
Widoczność
Samochód dobrze przeszklony, widoczność wyśmienita, a lusterka wręcz ogromne.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podczas urlopu zrobiliśmy ponad 1700km z czego 1200 po autostradzie i średnie spalanie z całego wyjazdu wyszło na poziomie 8,7 litra. Uważam, że jest to dobry wynik na silnik 2,5 benzyna
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 175KM 129kW
[l/100km]