Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester IV Terenowy

Sanfot, 3 lata temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Forester IV Terenowy 2.0i 150KM 110kW 2013-2016 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jakby było 3,5 gwiazdki to tyle by dostał. 3 to za mało a 4 to troszkę naciągnięte. Moje wyobrażenie o tym wymarzonym aucie było nieco lepsze.. Wyśniłem sobie subaru forestera, to mam . Pierwsza terenówka, pierwszy automat, pierwszy lineartronic - może za dużo zmian na raz.. Sprawdza się rewelacyjnie poza asfaltem ( ale nie jestem typowym off-roadowcem ), da się nim zaparkować w miejscach niedostępnych dla wielu aut, nawrócić na małej przestrzeni. Jednak pazerność na paliwo, mało sprawne przełożenie, zwłaszcza przy ruszaniu z miejsca i mułowatość to spore minusy. Ilość drobiazgów, które bym zrobił inaczej też jest spora.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wiem, że jak ktoś chce większą moc, to jest XT ale 150 koni na to auto to jednak za mało. Inna sprawa, że jakby zwiększyli moc, to trzeba się podpiąć do rafinerii na stałe..
4,0
Skrzynia biegów
Nie ja pierwszy nie potrafię ruszyć płynnie tym autem, Potem jest ok, ale nauka ruszania "bez skoku" zajmuje trochę czasu. Ale w trybie XT super !
5,0
Układ jezdny
Wszystko w normie, pozytywne zaskoczenie to fajny promień skrętu, jak na takie duże auto.
3,0
Karoseria
Podatna na wgniecenia, bardzo delikatna - jak to z Japonii. Zainwestowałem w konserwację podwozia.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Co mnie drażni wyjątkowo to radio - ( dziwnie zmienia częstotliwości, dziwnie buforuje strumień, a pendriva obsługuje jak z przeproszeniem windows millenium ... ). Oświetlenie bagażnika - coś jak światełko w tunelu - niby świeci, daje nadzieję ale niewiele pomaga. Klapa bagażnika - brakuje 5 cm żeby przeciętnie wysoki facet nie walił w nią łbem po otwarciu . Stacyjka - po wyłączeniu silnika - dlaczego nadal świecą światła, a szyb nie da się odsunąć ? Odwrotnie byłoby zdecydowanie lepiej. Start stop - ale to w wielu autach - w konfiguracji auta powinno się ten bajer wyłączać/włączać na stałe - a nie po każdym odpaleniu silnika.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jeden z większych plusów - zewnątrz stosunkowo mały - w środku bardzo dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Przyzwoite, ale poprzedni właściclel go dodatkowo wygłuszył.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie wg fabryki to fikcja. Części w w oryginale to też nie przelewki.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pukający trzeci pas na tylnej kanapie, skrzypiące plastiki w drzwiach i przy szybie oraz radio, które czasem żyje własnym życiem .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać - ale auto mam pół roku ..

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester IV Terenowy