Wszechstronne auto, z prawdziwym napędem na 4 koła (w manualu jest centralny mechanizm różnicowy, natomiast w automacie CVT elektronika).
Wrażenia
4,0
Silnik
Jedyny minus to lekka zadyszka czasami przy ruszaniu (ponoć ten typ tak ma), ale ogólnie wchodzi na obroty dość sprawnie, zwłaszcza w trybie Sport, który polecam (bo nie widzę specjalnej różnicy w spalaniu z trybem Intelligent, natomist jest różnica w reakcji na gaz).
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nie szarpie, przyjemnie wchodzi.
5,0
Układ jezdny
Stały napęd na 4 kółka, jak wspomniałem powyżej, w wersji z manualem prawdziwy stały napęd. W CVT ponoć 10% sstale dociera na tylne koła.
Komfort
5,0
Widoczność
Swietnie oszklony i dobra widocznośc.
5,0
Ergonomia
Swietna pozycja za kierownicą, świetny infotainment.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedyny minus to ponoć ten drogi środek chłodniczy w klimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca. Fotele z przodu za krótkie i za wąskie, to jedyny łówny mankament dla mnie.
5,0
Wyciszenie
Nie mam zastrzeżeń, a lubię poza tym rasowy pomruk boksera (nie tak rasowy jak w starej imprezie z lat 90tych).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena nowego niewygórowana (tj. 115 tys. z dobrym wyposażeniem wersji Exclusive). Pali przecietnie 10 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Trwałe auto, duże auto i wszechstronne auto za przeciętne pieniądze, a choć "nie wygląda", to ma "dusze".
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie przez 40 tysięcy nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW
[l/100km]