Przeniesienie napędu
: Ten samochod to sportowy czołg.
5,0
Całokształt
Wspanialy samochod. Jezdze nim prawie 10 lat i chcialbym juz zmienic ale nie ma na co. Jest cupra albo bmw ale to nie to co subaru. Dlaczego nie ma nowego xt ?
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietny silnik, malo pali, calkowicie bezawaryjny
5,0
Skrzynia biegów
Dla mnie najlepsza skrzynia, zadnego szarpania i przeskakiwania - przed zakretem manetka zwiekszam obroty i jazda. Okej w skrzyni wymieniam w aso co 50 tys, filtra w skrzyni nie wymienialem nigdy.
5,0
Układ jezdny
Swietny jak w kazdym subaru. Ktos tu porownywal to do skody, jezdzilem skoda sluzbowa i zapewniam ze nie jest to subaru. Dodatkowo forester ma ok 24 cm przeswitu, chyba zaden inny suv tyle nie ma.
5,0
Karoseria
Karoseria jest. Nic nie koroduje. Od spodu wyglada jak nowe auto.
Komfort
5,0
Widoczność
Duze okna, lusterka, dobra kamera, mocne swiatla
5,0
Ergonomia
Duzo moejsca nad glowa, prosta obsluga.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag. Klimatyzacje mam zawsze wlaczona - nigdy jej nie serwisowalem a dziala jak nowa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca nad glowa i w ramionach. Duzy bagaznik. Wygodnie sie wsiada.
5,0
Wyciszenie
Bez uwag. Jest cicho. Drzwi zamykaja sie precyzyjnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak kompakt. Nigdy nic sie nie zepsulo, nawet zarowka. Jadyny ekstra koszt to wymiana oleju w cvt okolo 2000 zł. Wymiajialem tez gumki stabilizatora i koncowki drazkow. Kupiolem poliureatanowe zeby miec to z glowy na lata.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyzej - calkowicie bezawaryjny i bezobslugowy samochod.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nic sie zepsulo, mam nawet oryginalne piora wycieraczek od poczatku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero usterek ani powaznych ani drobnych. Szkoda ze nie ma nic na rynku w to miejsce poza ewentulana cupra, ktora pewnie zaraz sie zepsuje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 240KM 177kW
[l/100km]