Bardzo dobry samochód. Po 6 latach jeździ jak nowy. Absolutnie bezawaryjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, nie pali oleju, przy delikatnej jeździe oszczędny. Czasami na niektórych paliwach zdarzają mu się drgnięcia - ułamek sekundy nierównej pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynnie działa, bez szarpnięć. Dla bezeawaryjnej pracy nalezy wymeniać w niej fluid do max. 60 tys. Kupując samochód używany należy na to zwrócić uwagę bo koszt naprawy skrzyni w której nie był wymieniany olej wynosi ok. 20 tys zł. Skrzynia bez wymiany oleju wytrzymuje ok. 200 000 km a przy wymianach dwa razy więcej.
5,0
Układ jezdny
Idzie jak czołg po wszytskim. Trzeba tylko dbać o opony bo samochod jest wysoko zawieszony i na startych oponach zarzuciło mnie na wiadukcie.
4,0
Karoseria
jest tak brzydki że aż ładny. Bardzo dużo miejsca w kabinie ale za mały bagażnik, troche za nisko otwiera sie klapa bagaznika i za wolno
Komfort
5,0
Widoczność
idealna, duże okna i lusterka
5,0
Ergonomia
w srodku jest dosc skromnie ale dobrze rozplanowane. Poprzecierało się obszycie na kierownicy i mieszek od ręcznego, połyskujący plastik wokół cvt zmatowiał, poscieraly sie srebrzenia na plastikach kierownicy. denerwujace jest odpalanie z przycisku - wolalbym zwykly kluczyk. za szybko i zbyt raptownie zasuwaja sie szyby ze stuknieciem przy domykaniu. Tapicerka z tworzywa jest też pocąca i przykleja się do ciała.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag, wszystko działa idealnie. nigdy nie dobijałem klimy ani nie czyscilem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, wygodnie sie wsiada
5,0
Wyciszenie
jest cicho, nic nie piszczy i nie stuka - jak nowy samochód
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ogolnie nie ma zadnych kosztow. wymienilem sworznie i koncowki stabilizatora i jeszcze jakies 2 gumy. na przegladzie, swiece, olej w dyferencjale, w cvt, opony i akumulator. w aso bylem tylko raz bo przepalila sie ledowa lampka do jazdy dziennej (jedyna część zakładane w Polsce).
5,0
Stosunek jakość/cena
to jest typowy Japonczyk - niezniszczalny. po licznych przygodach z motoryzacja niemiecka, jest idealny spokoj
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nawet żarówka się nigdy nie przepaliła - raz leda do jazdy dziennej. Jest zapocenie z oleju pomiędzy silnikiem a skrzynią ale jest to od kilku lat i się nie powiększa więc nic z tym nie robię. elementy zawieszenia są dosyć mocno pordzewiałe ale tak jest w wielu Japończykach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic nigdy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 240KM 177kW
[l/100km]