Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester IV Terenowy

Savac, 4 lata temu
Silnik 2.0 XT 240KM 177kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 147 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Subaru Forester IV Terenowy 2.0 XT 240KM 177kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód. Po 6 latach jeździ jak nowy. Absolutnie bezawaryjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, nie pali oleju, przy delikatnej jeździe oszczędny. Czasami na niektórych paliwach zdarzają mu się drgnięcia - ułamek sekundy nierównej pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynnie działa, bez szarpnięć. Dla bezeawaryjnej pracy nalezy wymeniać w niej fluid do max. 60 tys. Kupując samochód używany należy na to zwrócić uwagę bo koszt naprawy skrzyni w której nie był wymieniany olej wynosi ok. 20 tys zł. Skrzynia bez wymiany oleju wytrzymuje ok. 200 000 km a przy wymianach dwa razy więcej.
5,0
Układ jezdny
Idzie jak czołg po wszytskim. Trzeba tylko dbać o opony bo samochod jest wysoko zawieszony i na startych oponach zarzuciło mnie na wiadukcie.
4,0
Karoseria
jest tak brzydki że aż ładny. Bardzo dużo miejsca w kabinie ale za mały bagażnik, troche za nisko otwiera sie klapa bagaznika i za wolno
Komfort
5,0
Widoczność
idealna, duże okna i lusterka
5,0
Ergonomia
w srodku jest dosc skromnie ale dobrze rozplanowane. Poprzecierało się obszycie na kierownicy i mieszek od ręcznego, połyskujący plastik wokół cvt zmatowiał, poscieraly sie srebrzenia na plastikach kierownicy. denerwujace jest odpalanie z przycisku - wolalbym zwykly kluczyk. za szybko i zbyt raptownie zasuwaja sie szyby ze stuknieciem przy domykaniu. Tapicerka z tworzywa jest też pocąca i przykleja się do ciała.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag, wszystko działa idealnie. nigdy nie dobijałem klimy ani nie czyscilem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, wygodnie sie wsiada
5,0
Wyciszenie
jest cicho, nic nie piszczy i nie stuka - jak nowy samochód
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ogolnie nie ma zadnych kosztow. wymienilem sworznie i koncowki stabilizatora i jeszcze jakies 2 gumy. na przegladzie, swiece, olej w dyferencjale, w cvt, opony i akumulator. w aso bylem tylko raz bo przepalila sie ledowa lampka do jazdy dziennej (jedyna część zakładane w Polsce).
5,0
Stosunek jakość/cena
to jest typowy Japonczyk - niezniszczalny. po licznych przygodach z motoryzacja niemiecka, jest idealny spokoj
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nawet żarówka się nigdy nie przepaliła - raz leda do jazdy dziennej. Jest zapocenie z oleju pomiędzy silnikiem a skrzynią ale jest to od kilku lat i się nie powiększa więc nic z tym nie robię. elementy zawieszenia są dosyć mocno pordzewiałe ale tak jest w wielu Japończykach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic nigdy

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 240KM 177kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester IV Terenowy 2.0 XT 240KM 177kW
Średni koszt przejechania 100 km
73,00 zł
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester IV Terenowy