Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester IV Terenowy

Andrzej, 8 lat temu
Silnik 2.0 XT 240KM 177kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Forester IV Terenowy 2.0 XT 240KM 177kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Silnik, napęd, skrzynia - wszystko to pracuje bardzo harmonijnie i dynamicznie. Daje mi poczucie bezpieczeństwa i prawdziwą frajdę.
5,0
Całokształt
Świetne auto. Im dłużej go masz, tym bardziej go lubisz. W tych pieniądzach brak konkurencji. Duuużo frajdy. Czepiać się można wykończenia środka - jest surowo i wyciszenia od 130 km/h. Jak to poprawią - ideał.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, szybki motor. Fajnie się wkręca na obroty, nieźle brzmi, choć mruczenia Subaru brakuje.
4,0
Skrzynia biegów
Okazuje się, że można ją bardzo polubić! CVT w tym samochodzie zdanie egzamin. Nie słuchaj recenzentów, którzy przejechali FXT 500 km i mają wyrobione zdanie. CVT na dłuższy okres sprawia więcej przyjemności niż okrzyczana DSG.
5,0
Układ jezdny
Jest super, bez dwóch zdań. Im gorsze warunki na drodze tym lepsze wrażenia z jazdy :) Ten napęd ma tylko jedną wadę - jest tak dobry, że zapominasz, że hamulce są zwykłe - trzeba uważać :)
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok. Bez szału na dziurach, bez dobijania, bez paniki na poprzecznych nierównościach.
4,0
Ergonomia
Bez uwag oprócz samego radia H&K - obsługa jest słaba. To radio już wycofali z obecnej oferty.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z przodu bez uwag, z tyłu brakuje nawiewów na wysokości nóg.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo pojemny samochód - w klasie największy razem z Hondą CR-V.
3,0
Wyciszenie
Bez szaleństw. Do 130 km/h jest ok - na autostradzie jak popłyniesz - robi się głośnawo. To nie kwestia bryły auta a wyciszenia - jest przeciętne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj wszystko zależy od Twojego temperamentu. Jak trzeba - FXT 240 KM 350 Nm 1600 kg 4x4 spali jak zwykłe autko benzynowe (w trasie nawet poniżej 8 l), ale jak wykorzystasz napęd robi się drożej :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Klasa sama w sobie. FXT nie ma konkurencji koniec kropka. Kto zna jest poda - do 160 000 zł za to wszystko, co on oferuje. Bardzo proszę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak uwag.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 240KM 177kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester IV Terenowy