i tu jest problem.Moim zdaniem skrzynia cvt to porażka, wyje , nie mozna ruszyć szybko ,efekt gumowej tasmy jest mocno odczuwalny nawet po przełączeniu w tryby sportowe. Oczywiście Japończycy wiedzieli lepiej co jest dobre dla Europejczyków i z manualna skrzynią nie ma tego silnika.I jeszcze jedno zbyt duże wspomaganie układu kierowniczego daje o sobie znać szczególnie na autostradzie przy większych prędkościach
4,0
Układ jezdny
Może być .ale żeby używac słowa legendarny itd. to chyba przesada
Komfort
4,0
Widoczność
Zachcialo mi się kupić a właściwie wynegocjować czujniki parkowania przód tyl i to jest porażka ciągle wyją przy jeżdzie na wprost wskazując odległośc od celu 30 cm,prawdopodobnie panowie z subaru nie umieja ich montować,nie ma też dla nich problemu ,że wyją !uważajcie na to.Dodatkowo fatalne krótkie i niewygodne siedzenia przednie wywołujące drętwienie nóg
4,0
Ergonomia
na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przyzwoicie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
może być
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wysokie ceny przeglądów co 15000 km,części kupione od dilera bardzo wysokie ceny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 240KM 177kW
[l/100km]