Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester IV Terenowy Facelifting

Marcin, ponad rok temu
Silnik 2.0i 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 163 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Forester IV Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
3,50
18% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Spalanie. Potrafię w trasie spalić ~6/100 bez większego problemu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Twarde
Inne : Beznadziejna automatyka, kiepskie i niewygodne w użyciu radio (head unit), rozruch samochodu wymaga sekwencji wyłączania irytujących funkcji.
Karoseria
3,0
Całokształt
Rozczarowanie. Twarde zawieszenie, dużo wad fabrycznych (projektowych). Uciążliwa automatyka, brak możliwości wyłączania świateł, radia, start stop, ciągle coś trzeszczy a głośno jak w starych modelach. Mmiej stabilny od II gen. Daję trzy gwiazdki bo jest względnie oszczędny, ma dobrą widoczność, i chcę żeby ktoś to jeszcze ode mnie kupił.
Wrażenia
4,0
Silnik
W trybie [i] dziadkowóz, w trybie [S] przypomina SG 158km, ale czegoś brakuje. Tak jakby trzeba było nim bardziej zakręcić.
4,0
Skrzynia biegów
W miarę ok, wkurza wsteczny i dwójka słabiej wbija.
2,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, już nie na te przysłowiowe polskie drogi. Jadąc polną uderzam głową w sufit.
3,0
Karoseria
Nie to co II generacja. Blacha sprawia wrażenie bardziej zbliżonej do puszki. Łatwiej ją poharatać niż w starszych modelach. Maska tandetna aluminiowa.
Komfort
3,0
Widoczność
Niezła widoczność, dobry komfort prowadzenia, ale mam wrażenie że nie do końca czuć bryłę i nie do końca widać. Za to jedna gwiazdka mniej. Ale że z tego powodu przerysowałem sobie drzwi słupkiem od bramy, to odejmuję jeszcze jedną gwiazdkę.
1,0
Ergonomia
Forestery nie były szczytem ergonomii, ale elektronią i automatyką zaorali wygodę korzystania z tego samochódu. Kierowca jest traktowany jak jakiś ograniczony umysłowo sklerotyk. Wygodne przyciski pozamieniane na badziewny ekran dotykowy z kiepskim oprogramowaniem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nieco uciążliwe nastawy klimatyzacji - samochód preferuje swoje ustawienia niż kierowcy, więc to jest ciągła walka z systemem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie dużo miejsca. Jest gdzie wozić graty.
3,0
Wyciszenie
Forestery nigdy nie były ciche.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest ok.
3,0
Stosunek jakość/cena
Przepłaciłem. Myślałem że kupuję czołg na lata, jak to było z II generacją, a okazał się przewartościowanym dziadkowozem udającym suva.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awarii toto prawie nie ma.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest ok.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester IV Terenowy Facelifting