Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester IV Terenowy Facelifting

Wiktor, 5 lat temu
Silnik 2.0 XT 241KM 177kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Forester IV Terenowy Facelifting 2.0 XT 241KM 177kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
1,86
56% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Pozbyłem sie złudzeń co do japońskiej jakości
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Silnik potrafi sie rozkraczyc bez powodu na drodze. Samochod uzywany na prostych trasach z A do B, żadnej przyczepy, zadnego offroadu.
1,0
Całokształt
Po 22 tys silnik sie rozpada - wymieniono juz 8 czujnikow na gwarancji. Po całym snie o niezawdnosci Subaru zostały rozczarowanie i niesmak.
Wrażenia
2,0
Silnik
Powolny, paliwozerny i strasznie awaryjny. Po wkreceniu na obroty jakos idzie ale zeby mialo to 240 to nie powiem. Na dlugich trasach tez potrafi wychlać swoje.
1,0
Skrzynia biegów
Wyje, efekt gumy bardzo wyrazny. W trybie domyslnym bardzo powolna - wyprzedzanie to koszmar. W trybie S nieco sie poprawia. Tryb niby sportowy sprowadza sie do tego ze czuc szarpniecia przy niby zmianie"biegów" Manetka skrzyni zacina sie przy przechodzeniu z P do D. Przy wrzucaniu wstecznego szarpie. Trzeba mocno cisnac przyciisk i przerzucać powolutku zeby nie miala fochów.
3,0
Układ jezdny
Czuc kolysania po przejezdzie przez progi hamujace. Zaletą jest to , ze przynajmniej nie szoruje sie podwozie. W terenie nie jezdzilem, bo bez opon to i tak nie byloby uczciwe. W poślizg tez wpadnie - 4x4 was nie uchroni
4,0
Karoseria
Bez uwag co do blach. No brzydki jest jak śmieci w lesie, ale widziały gały co brały.
Komfort
4,0
Widoczność
Poprawnie.
1,0
Ergonomia
Strzasznie niewygodne fotele na duzszych trasach. Bagaznik fatalny - mały i bez schowków. Fotele tylne nie skladaja sie na płask. System nagłasniajacy to osobne uniwersum kpiny. Brak android auto, system udostepnie tylko mirrorlink na którego praktycznie nie ma aplikacji. Parowanie przez BT. Czytanie wiadomosci przez system po angielsku to wyłacznie strata czasu. Głosniki slabe, wysokie tony nieobecne, niskie chrypia i nieprzenosza dzwieków - do tego wpadaja w rezonans z plastikami. Totalna porażka. Nawigacja zupelnie zbędna - oldskulowe uaktualnienia co x lat? Zamiast calego infosystemu uzywam telefonu na przyssawce. Czyli kupilem sobie miejsce na przyssawke za dodatkowe 20 tys PLN.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy to jakas kpina - prawie nie da sie ich regulowac - albo wieje w twarz albo na nogi. Dobór trybow full auto sprowadza sie do zamkniecia doplywu powietrza z zewnatrz i dmuchania na twarz. Bardzo glosna klima.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w czolgu. Fatalny bagaznik.
4,0
Wyciszenie
Bez uwag. Przy całej gamie uciązliwości, fakt czy słychac opony juz mnie nie zajmuje. No oczywiscie powyzej 130 głosny jak betoniarka.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zre jak smok. Ciesze sie jak sie pojawi 10 na srednim spalaniu.
1,0
Stosunek jakość/cena
NIGDY WIECEJ SUBARU. Za takie pieniadze mozna miec multum lepszych samochodów
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacina sie klapa bagaznika, automat wie lepiej odemnie kiedy chceotworzyc bagaznik i w jaki sposob.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sypie sie silnik po 20tys kilometrow! Wymieniane czujniki polozenia wałka rozrzadu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 241KM 177kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester IV Terenowy Facelifting