Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester III

Nigdywiecejsmiecia, 11 lat temu
Silnik 2.0D 147KM 108kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 88 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Forester III 2.0D 147KM 108kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
1,69
60% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Zaskoczyl mnie caloksztalt ze dobra firma moze zejsc tak szybko na psy oraz bezgraniczna bezczelnosc i chamstwo importera ktory sobie robi z klientow (frajerow -nie bojmy sie nazwac po imieniu) jaja. Ale wszystko ma swoje granice.
1,0
Całokształt
Samochod jakosciowo jest nieporozumieniem. Japonczycy powinni czem predzej udac sie na nauki do fiata a moze nawet dacii bo to sa dla nich teraz jakosciowe wzorce. Jesli chodzi o uzyte materialy to wyglada na to ze calosc jest zmajstrowana z tektury bo tak sie sypie. Silnik to najwieksza porazka ale caly uklad przeniesienia napedu to g-no. Samochodzik jest typowa jednorazowa baracholka a importer ktory probowal wysylac ofiary zakupu tego scierwa na nauke jazdy to oczywista zbieranina gowniarzy. Dlatego radze omijac ta marke szerokim lukiem ,na serio to nawet dacia bedzie mniej problematyczna a na pewno sprzedawca nie bedzie tak bezczelny jak importer subaru i serwis lepszy. Bo gorszego podejscia niz w subaru polska nie ma!
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik jest oszczedny i przyjemny akustycznie ale jesli chodzi o jakosc to japonczycy mogliby przyjechac na lekcje do daci. Motor zostal oslabiony bo sprzeglo jest chyba z tektury wiec sie sporo pogorszyly jego osiagi.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jeszcze dziala ale tekturowe sprzeglo puscilo po niecalych 30 tysiacach przebiegu.
1,0
Układ jezdny
Standardowo laczniki sa z tektury. Wymiana droga jak cholera
Komfort
3,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
Auto jest ciasne i na dluzsza mete niezbyt wygodne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeszcze dziala
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na kolana nie powala
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie male ale serwis wyciagnie ostatnie pieniadze. Jest to zorganizowane tak ,ze z kiepska jakoscia podzespolow tego wynalazku idzie w parze koszmarnie drogi serwis i do tego ceny czesci jak za zboze.
1,0
Stosunek jakość/cena
Tekturowe samochody powinny kosztowac nie wiecej niz 2 chinskie chulajnogi bo w jakosci nie ma roznicy
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Laczniki, skrzypienia wada otwierania centralnego zamka i inne. Jakosciowo fiaty sa lepsze.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzeglo za 6k to powazna usterka? A laczniki + pare glupot na serwisie za 3 tysiace to powazna usterka? Usterka dla portfela

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester III 2.0D 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
21,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester III