Przeniesienie napędu
: moze juz nie zaskoczylo, bo to kolejne subaru, ale wciaz mozna zachwycac sie trakcja. po prostu rewelacja.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
w porownaniu do diesla subaru 2008 - duzo duzo lepiej. silnik pracuje bardzo miekko, plynnie, rowniutko i bardzo szybko wchodzi na obroty. w tej klasie silnikow nie widze konkurencji.
4,0
Skrzynia biegów
jedyne czego mozna sie czepic to skoku dzwigni - moglby byc troche krotszy. poza tym - bardzo dobrze zestopniowana, calkiem dluga jedynka - zupelnie nie jak w 6-biegowym dieslu.
5,0
Układ jezdny
od roku my2012 subaru zmodyfikowalo zawieszenie w foresterze. jest bardziej asfaltowe, dzieki czemu jazda po twardych drogach jest super przyjemnoscia.
Komfort
5,0
Widoczność
jak na subaru przystalo - super widocznosc, wielkie lusterka wsteczne, spore przeszklenia.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa miasto 8, trasa 6,5, a przy delikatnej jezdzie i ponizej 5 spokojnie mozna zejsc.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poki co doskonale, ale na razie to tylko 4 tys km. poprzednio outback zrobil prawie 100 i tez nie bylo na co narzekac, poza drobiazgami.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 147KM 108kW
[l/100km]