co do zasady nie można się do pracy silnika przyczepić, bardzo wdzięcznie pracuje, dobrze brzmi, elastyczny, choć jedna uwaga: kilka razy zdarzyło się, że na wolnych obrotach (np. po zatrzymaniu na światłach) popadł w krótkie drgania).
3,0
Skrzynia biegów
no cóż, tu wiele przed subaru, nie jest precyzyjna, trzeba nauczyć się żyć z takimi przełożeniami.
5,0
Układ jezdny
brak zastrzeżeń (przynajmniej po 1500km)
Komfort
5,0
Widoczność
tu komentarz zbędny, choć do kamery cofania nie należy mieć pełnego zaufania (a może to kwestia leżąca po mojej stronie i muszę się przyzwyczaić)
4,0
Ergonomia
dla osób wysokich, które nie siedzą \"z nosem na szybie\" operowanie radiem nie jest do końca wygodne (trochę się jednak trzeba pochylać by sięgnąć do pokręteł).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
drobna uwaga: dmuchawa na najwyższym biegu mogłaby być odrobinę cichsza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po prostu dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
to praktycznie nowy samochód więc ciężko powiedzieć co bedzie sie działo za kilka tysięcy km ale pozostaje mieć nadzieję, że będzie dalej tak dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jestem zachwycony: spokojna jazda poza miastem: 5,4 litra, autostrada (tempomat i klima włączone 130km/h): 7,8 litra, miasto (ale bez tragicznych korków w moim przypadku / Wrocław ): 6,3litra
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 147KM 108kW
[l/100km]