W serwisie przyznaja ze dwumasowe sprzeglo nie wytrzymuje momentu silnika i napedu ktory nie pozwala na uslizg kol. Wiele samochodow z napedem diesla laduje po jakims czasie w serwisie w celu naprawy sprzegla. jednoczesnie Subaru wgrywa wtedy program zmieniajacy charakterystyke momentu obrotowego - przesuwając go.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dosc głosny ale dynamiczny.
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Zdecydowanie nie polecam tego auta dla tych ktorzy wiekszosc kilometrow pokonuja w miescie starajac sie jezdzic dynamicznie. O ile silnik na to pozwala, o tyle zawieszenie sprawaia ze nadwozie zachowuje sie w sposob zupelnie niekontrolowany i trudny do przewidzenia. W ciasnych zakretach przy niezbyt rownej nawierzchni ma sie poczucie utraty pelnej kontroli nad samochodem.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie brak drobnych problemow
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 3 tysiacach wymieniany byl caly blok silnika. W serwisie nie byli w stanie zidentyfikowac przyczyny wycieku oleju. W koncu, po drugiej wizycie i pozostawieniu auta na 2 dni okazalo sie ze wadliwie wkrecona sruba spinajaca dwie polowki silnika przepuszcza olej. Od zidentyfikowania problemu do naprawy uplynely 2 miesiace. Subaru udostepnilo samochod zastepczy dopiero po intensywnych dyskusjach.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 147KM 108kW
[l/100km]