Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester III

Bevis & Butt-head, 14 lat temu
Silnik 2.0D 147KM 108kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 44 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Forester III 2.0D 147KM 108kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
3,77
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Auto jest z rocznika 2008, piersza dostawa z Japonii. Nic mnie w tym samochodzie nie zaskoczyło oprócz jego awaryjności. Pozytywne jest to, że autem w trudnych zimowych warunkach jeździ się fajnie i bezpiecznie i tego nie można negować, ale tego się spodziewałem i oczekiwałem. Poważne awarie to dramat tego samochodu. Podejście do klienta przez SUBARU Polska to następny dramat. Jeżeli ktoś dużo jeździ i MUSI mieć samochód codziennie do załatwiania spraw to chyba nie powinien kupować tego samochodu.
3,0
Całokształt
Jeżeli założyć, że mój egzemplarz jest pechowy to nie byłoby tak źle. W przeciwnym razie jest źle. Denerwujące i karygodne jest podejście Działu Technicznego Subaru Polska. Subaru Asisstance odmawia samochodu zastępczego (gdyż Dział Techniczny odmawia) przy awariach auta unieruchamiających je na więcej niż 1 dzień. Mają własną interpretację Programu Asistance. Nie mają podstawowych części, nie ma informacji jak długo trzeba czekać na części - jako klient czuję się lekceważony. Mając nietanie auto i zostawiając je w warsztacie, mając specjalne Asisstance, którym tak się chwalą - MUSZĘ JEZDZIĆ TAKSÓWKAMI. Czekając na części, jeżdżąc autem nie do końca sprawnym, mam problem z planowaniem dalszych podróży. Jest to DENERWUJĄCE.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dziwnie trochę pracuje, nieregularnie na biegu jałowym ale chyba tak ma być. Słabo w mieście na 1 i 2-ce, bardzo dobrze na trasie 3, 4, 5-ka to żywioł tego silnika i jego 350 Nm.
4,0
Skrzynia biegów
Chropowata 1 i 2 -ka. W mieście przy powolnej jeździe jest to bardzo męczące.
4,0
Układ jezdny
Raczej nieźle, ale za bardzo buja i podskakuje na nierównościach, bardzo dobrze na trasie przy dużych prędkościach.
Komfort
4,0
Widoczność
Słabo, bez czujnika cofania można czuć się niepewnie.
4,0
Ergonomia
Bez rewelacji, brak podświetlenia schowka i bagażnika w najlepszej wersji wyposażenia - żenada.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja niby \"automatyczna\" - w rzeczywistości półautomatyczna. W zimie przy ustawieniu na 17 stopni przy wyłączonej Klimie, grzeje za mocno i nierównomiernie. Podgrzewanie siedzeń jest miłe, ale umiejscowienie regulacji tego ogrzewania jest fatalne. Oparcie foteli nie jest ogrzewane równomiernie na całej wysokości.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj nie ma się do czego przyczepić, sterowanie elektryczne fotelem kierowcy jest bardzo pomocne. Wygodne składanie tylnych siedzeń.
4,0
Wyciszenie
Całkiem niezłe jeśli chodzi o silnik. Lusterka przy większym wietrze szumią, ale nie to najbardziej męczy. Niestety tylna część z bagażnikiem hałasują na nierównościach prawie jak w furgonie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie dobre jak na taki samochód, natomiast nie wiem dlaczego wskazania zużycia paliwa są zaniżone. Wiem ile tankuję i ile przejeżdżam. Wskazania przekłamują o ok. 1 L.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto niewarte 140 tys. Kupiłem je taniej przy niskim kursie EUR. Na pewno nie kupiłbym za obecną cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było żadnych drobnych awarii, nie ma do tej pory żadnych dziwnych odgłosów, trzeszczenia kokpitu itp. Nawet pióra od wycieraczek wytrzymują już drugą zimę. Jest O.K.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Beznadzieja. Wymiana pompy wody, wymiana łańcucha rozrządu, obecnie wymiana czujnika EGR. Dział Techniczny SUBARU Import - części nie mają, samochodu zastępczego najczęściej odmawiają. W serwisie u dealera nawet się starają, ale widać że nie ma odpowiedniej współpracy. Na pompę wody na początku kazali mi czekać ponad miesiąc, gdyż miała, chyba przypłynąć???, z Japonii. W końcu wymontowali z innego silnika. Okres postoju auta- ok. 14 dni.Na szczęście dali (jedyny raz) auto zastępcze, inaczej byłaby to sprawa dla prawnika.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Subaru Forester III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Subaru Forester III