Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester III

Krzysztof K. krzysztof53@onet.eu, 14 lat temu
Silnik 2.0D 147KM 108kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 27 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Forester III 2.0D 147KM 108kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
3,38
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cichutki,elastyczny, sprawniutki, najwyższa klasa. TYLKO TO SPRZĘGŁO !
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : chodzi o sprzęgło, które nie daje sobie rady i albo dusi silnik albo się pali się.
Zawieszenie : Jest głośne stale coś tam klekocze
Karoseria : Szyberdach na nierównościach klekocze. serwis nie potrafi tego usunąć
3,0
Całokształt
Generalnie auto nie jest złe! daje sporo przyjemności z jazdy . Mimo usterek .Ten silnik i miękkość zawieszenia mnie przekonuje To nie jest moje pierwsze auto eksploatowane od nowości. Inne były gorsze . Myślę , że wytrzymam jeszcze te dwa lata a wtedy zamienię i zapomnę...!
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy bardzo wysoka .Brak wibracji charakterystycznych dla disla .Troszkę za słaby dla tego auta ale dość elastyczny co pozwala sobie poradzić po nabyciu doświadczenia Cichy i miły dla ucha.
3,0
Skrzynia biegów
O skrzynce biegów można powiedzieć tyle, że w traktorze marki Białoruś też mają podobny problem ze sterowaniem może go już rozwiązali ? może warto ich zapytać ....?
3,0
Układ jezdny
Auto Poprawnie zachowuje się pokonując przeszkody w tereni gładko i miękko sumie po autostradzie, ale uważaj na zakręcie szczególnie wyboistym. Auto jest wąskie i stosunkowo wysokie lubi uskoczyć mimo tych tam ASP,ZSP i NKWD i co tam jeszcze... dodać należy że zawieszenie jest głośne. Po przejechaniu 27 tyś km tłucze na wyboistej dtodze.
Komfort
4,0
Widoczność
Szyby duże piękne duże lustra . Martwe pole daje się ogarnąć. Może dlatego ,że siedzisz trochę wyżej niż Ci obok na drodze.
4,0
Ergonomia
W zasadzie ok ! podstawowe przyrządy i pokrętła w zasięgu i na właściwym miejscu . Nie wiem tylko co uzasadnia oszczędność na sterowaniu wysokością fotela pasażera i co po prostu zabawne czemu producent uznał, że należy oszczędzić na diodzie oświetlającej sterowanie lusterkami ( na macanego po zmroku ). No i podłokietnik tylko dla wysokich
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czujnik tak zlokalizowany w plastikach gdzieś głęboko, że latem ręce odpadają z powodu zimna wiejącego z dysz wentylacji zanim zareaguje. Zimą z kolei gorące powietrze dużo za długo wieje sprawia to trochę problemów jak się wozi dzieci.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tym producent poradził sobie dobrze. Miejsca jest dosyć. Przeciętnej budowy kierowca i pasażer moją wystarczającą ilość miejsca . Problem jedynie z podłokietnikiem \"tylko dla wysokich\" .
4,0
Wyciszenie
Wystarczające. Silnika przy spokojnej jeżdzie w ogóle nie słychać. Czuje się komfortowo !
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa bez rewelacji. Może być. Trasa 7,0 l miasto 9,0 l Ceny akcesoriów zupełnie abstrakcyjne . Części zamiennych też jakaś abstrakcja a serwis niestety słaby ,żeby nie powiedzieć jeszcze gorzej używając ostrych słów.
3,0
Stosunek jakość/cena
Myślę ,że za te pieniądze auto powinno być wyższej jakości . No, a przede wszystkim serwis. To dramat za te pieniądze potrzebny jest serwis na znacznie wyższym poziomie. Ludzie sprzedający drogie auta muszą pojąć, że klient ich salonu zapłacił również za wysoką kulturę w ASO.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W moim aucie wymieniono już siłownik dżwigający siedzisko fotela kierowcy i oba silniki podnoszące tylną szybę. Myślę , że to sporo usterek jak na 27 tyś km
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki z którymi trzeba się zetrzeć to klekotanie zawieszenia, problem ze włączeniem pierwszego i drugiego biegu. Sprzęgło nie daje sobie rady szybko się zużywa po prostu się przegrzewa. No i klekocze szyberdach.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester III 2.0D 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
21,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester III