Silnik
: Cichutki,elastyczny, sprawniutki, najwyższa klasa. TYLKO TO SPRZĘGŁO !
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: chodzi o sprzęgło, które nie daje sobie rady i albo dusi silnik albo się pali się.
Zawieszenie
: Jest głośne stale coś tam klekocze
Karoseria
: Szyberdach na nierównościach klekocze. serwis nie potrafi tego usunąć
3,0
Całokształt
Generalnie auto nie jest złe! daje sporo przyjemności z jazdy . Mimo usterek .Ten silnik i miękkość zawieszenia mnie przekonuje To nie jest moje pierwsze auto eksploatowane od nowości. Inne były gorsze . Myślę , że wytrzymam jeszcze te dwa lata a wtedy zamienię i zapomnę...!
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy bardzo wysoka .Brak wibracji charakterystycznych dla disla .Troszkę za słaby dla tego auta ale dość elastyczny co pozwala sobie poradzić po nabyciu doświadczenia Cichy i miły dla ucha.
3,0
Skrzynia biegów
O skrzynce biegów można powiedzieć tyle, że w traktorze marki Białoruś też mają podobny problem ze sterowaniem może go już rozwiązali ? może warto ich zapytać ....?
3,0
Układ jezdny
Auto Poprawnie zachowuje się pokonując przeszkody w tereni gładko i miękko sumie po autostradzie, ale uważaj na zakręcie szczególnie wyboistym. Auto jest wąskie i stosunkowo wysokie lubi uskoczyć mimo tych tam ASP,ZSP i NKWD i co tam jeszcze... dodać należy że zawieszenie jest głośne. Po przejechaniu 27 tyś km tłucze na wyboistej dtodze.
Komfort
4,0
Widoczność
Szyby duże piękne duże lustra . Martwe pole daje się ogarnąć. Może dlatego ,że siedzisz trochę wyżej niż Ci obok na drodze.
4,0
Ergonomia
W zasadzie ok ! podstawowe przyrządy i pokrętła w zasięgu i na właściwym miejscu . Nie wiem tylko co uzasadnia oszczędność na sterowaniu wysokością fotela pasażera i co po prostu zabawne czemu producent uznał, że należy oszczędzić na diodzie oświetlającej sterowanie lusterkami ( na macanego po zmroku ). No i podłokietnik tylko dla wysokich
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czujnik tak zlokalizowany w plastikach gdzieś głęboko, że latem ręce odpadają z powodu zimna wiejącego z dysz wentylacji zanim zareaguje. Zimą z kolei gorące powietrze dużo za długo wieje sprawia to trochę problemów jak się wozi dzieci.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tym producent poradził sobie dobrze. Miejsca jest dosyć. Przeciętnej budowy kierowca i pasażer moją wystarczającą ilość miejsca . Problem jedynie z podłokietnikiem \"tylko dla wysokich\" .
4,0
Wyciszenie
Wystarczające. Silnika przy spokojnej jeżdzie w ogóle nie słychać. Czuje się komfortowo !
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa bez rewelacji. Może być. Trasa 7,0 l miasto 9,0 l Ceny akcesoriów zupełnie abstrakcyjne . Części zamiennych też jakaś abstrakcja a serwis niestety słaby ,żeby nie powiedzieć jeszcze gorzej używając ostrych słów.
3,0
Stosunek jakość/cena
Myślę ,że za te pieniądze auto powinno być wyższej jakości . No, a przede wszystkim serwis. To dramat za te pieniądze potrzebny jest serwis na znacznie wyższym poziomie. Ludzie sprzedający drogie auta muszą pojąć, że klient ich salonu zapłacił również za wysoką kulturę w ASO.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W moim aucie wymieniono już siłownik dżwigający siedzisko fotela kierowcy i oba silniki podnoszące tylną szybę. Myślę , że to sporo usterek jak na 27 tyś km
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki z którymi trzeba się zetrzeć to klekotanie zawieszenia, problem ze włączeniem pierwszego i drugiego biegu. Sprzęgło nie daje sobie rady szybko się zużywa po prostu się przegrzewa. No i klekocze szyberdach.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 147KM 108kW
[l/100km]