Bardzo miękkie zawieszenie, buja w zakrętach, krótkie fotele bez regulacji odcinka lendzeiowego, dłuższa trasa meczy, hałas od tylnich kół, pali jak smok. Idealny do miasta, zwinny, fajne wspomaganie, żwawy, szybki 230km, dobre światła ksenonowe, doskonała widoczność, dużo miejsca w kabinie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Fajny do czasu gdy się nie zepsuje, pali więcej niż stara H6, jak narazie jest nowa chłodnica przy 150tys także odkryte słaba kompresja na jednym z cylindrów, trzeba regulować zawory, oleju bierze 1l na 15tys.
5,0
Skrzynia biegów
Tu naprawdę się nie ma do czego przyczepić 4b sport shift naprawdę dajemy radę. Jedyne co to może nie widzę różnicy między trybem Sport.
3,0
Układ jezdny
Stabilny jak łódka na wodzie, auto ma bardzo miękkie zawieszenie, słyszałem ze od 2010 jest już twardsze.
Komfort
5,0
Widoczność
Jedna z lepszych, na ostrzejszych zakrętach patrzę przez szybę boczna bo widok zasłania mi słupek.
5,0
Ergonomia
Lubię prostotę tego auta, nawigacja a pod spodem 3 pokrętła z przyciskami, reszta na kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę zbyt mocno zagrzewa środek nawet przy ustawieniu min 17oC
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra
4,0
Wyciszenie
Słychać podwozie i szum kol, w outbaku nie słyszałem, po oklejeniu tyłku matami niewielka poprawa a robione w specjalistycznej firmie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po 8 latach zaczynaja się zbyt częste i zbyt kosztowne wizyty w serwisie nawet z przebiegiem nad 100 tys.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam naajbogatsza wersje wiec naprawdę fajnie jeszcze dołożyłem sobie kamerę bo system jest na to przygotowany. Materiały fajne. Brakuje komfortu, wygodniejszych siedzeń i dobrego wyciszenia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Silentbloki, tuleje stabilizatora.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Traci kompresje na jednym z cylindrów, wymagana rozbiórka silnika; rozszczelniła się chłodnica, konieczna była wymiana.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 230KM 169kW
[l/100km]