Nie ma chyba użytkownika który miałby to auto dłużej (w okolicach przebiegu 100.000 km) by nie robił by uszczelki pod głowicą bądź panewek. Jestem w klubie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia haczy, a sprzęgło twarde jak szlag. TTTM (ten typ tak ma) - wg zaciekłych fanów Subaru to zaleta, ale bądźmy realistami ...
4,0
Układ jezdny
Porównywalnie z moją starą Astrą II. Może to przez opony, a może inni patrzą bardziej przez pryzmat marketingu. Na rondzie podczas przejazdu równoległego to ja zacząłem tracić przyczepność, podczas gdy Insignia nadal przyspieszała. Hmm
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag, lusterka wielkie jak w dostawczaku, sporo szyb. OK
5,0
Ergonomia
Na przekór purystom powiem ,że wnętrze jest ok. Nie ma smaczków jak w nowych Audi, ale jest przyzwoite. W innych autach z tego segmentu nie lepiej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W trybie automat sporadycznie, bo mój światopogląd jest inny niż komputera nią sterującego. Ale ogólnie bardzo przyzwoicie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niby ok, ale poprzez takie drobne potknięcia jak nadmierne wyprofilowanie tylnych foteli miejsca mniej niż w mojej starej Kii Sportage II generacji.
5,0
Wyciszenie
Nie skomentuję, bo muzyka zagłusza ...
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chłepce sporo paliwa, średnio 13,5-14, części drogie a znaleźć dobrego fachowca trudno. Wtedy też bierze więcej niż Kaziu z każdego pobliskiego zaprzyjaźnionego warsztatu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak patrzę na inne auta to chyba wypada całkiem dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobnych raczej niewiele albo nic. To auto w detalach jest dość toporne, więc dopracowane.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zdarzył się silnik, chłodnica, tuleje, staby, ...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 230KM 169kW
[l/100km]