Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester III

AshenOne, ponad rok temu
Silnik 2.0 150KM 110kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Forester III 2.0 150KM 110kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Nie sądziłem, że napęd Subaru jest AŻ TAK DOBRY. Myśłałem, że to tylko ładna reklama. Bije na głowę xdrive od BMW i quatro od Audi...
Silnik : Silnik pracuje aksamitnie. Przyspiesza szybciej niż podają w danych technicznych. Może mój egzemplarz jest dobrze zachowany :)
Zawieszenie : Z takim prześwitem śmiga po wybojach jak szalony. Na trasach jest przyklejony do jezdni, a zakręty nie robią na aucie wrażenia mimo że jest to wysoki SUV.
5,0
Całokształt
Świetne, bezawaryjne, wygodne auto rodzinne. Jak każde Subaru posiada wspaniały napęd 4x4 i nie straszne mu są różne nawierzchnie. Prowadzenie tego auta to czysta przyjemność. Wszystko w tym aucie jest przemyślane począwszy od napędu, silnika aż po deskę rozdzielczą. W rodzinie mam fanatyka niemieckiej motoryzacji - po jeździe moim wozidłem chce kupić japońca Subaru :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jestem zaskoczony dynamiką tego silnika,. Pomimo, że jest to wolnossak, rewelacyjnie się zbiera i wkręca na obroty... dźwięk też bajka.
5,0
Skrzynia biegów
Wydawało się, że 4-biegowy automat "starej" konstrukcji będzie kiepski, ale tu również jestem pozytywnie zaskoczony. Zmienia biegi płynnie, nic nie szarpie, nie czuć zmiany biegów tak jak na przykład w audi... Fajny jest również tryb Sport - przydaje się w górach przy stromych podjazdach i zjazdach.
5,0
Układ jezdny
Subaru Symmetrical AWD - nie ma nic lepszego! Lato, jesień, zima... jedzie jak czołg :)
5,0
Karoseria
Karoseria solidna w porównaniu do poprzednich generacji Forestera.
Komfort
5,0
Widoczność
Rzadko kiedy można natrafić na auto z tak dużą widocznością.
5,0
Ergonomia
Komfort + widoczność + pancerny automat = super ergonomia. Wszyscy z rodziny chcą jeździć autkiem, w przeciwieństwie do podróżowania niby "limuzyną" audi...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę zajmuje czasu aż wyreguluje zadaną temperaturę. Najlepiej jeździć w trybie auto i nie "oszczędzać" na klimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Spokojnie zmieściłby 5 koszykarzy... Bardzo przemyślany środek. Nie przeszkadza nawet "tunel" na środku auta.
3,0
Wyciszenie
Auto jest wysokie, więc są duże opory powietrza. Na autostradach trochę szumi. W mieście i do 120 km/h jest jak najbardziej okej. Piękny dźwięk silnika słychać tylko przy przyspieszaniu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo można zrobić samemu. Wszystko jest przemyślane i wszędzie jest łatwy dostęp. Nie wierzcie tym co mówią o kosmicznych cenach części. Części są w cenach jak do każdego auta i z dostępnością nie ma absolutnie żadnego problemu...
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepiej wydane pieniądze na auto. Bez dwóch zdań następne też będzie Subaru.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyne co się "zepsuło" to przyciski pochylenia tylnej kanapy... śmieszny koszt wymiany :) Korodują też flansze tłumików. Warto zainwestować w łączniki rur albo wspawać nowe flansze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mój egzemplarz jest zadbany. Regularny serwis z głową i nic się nie psuje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester III 2.0 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
83,00 zł
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester III