Słaby silnik (w sensie dynamiki) w połączeniu z automatem i komfort traktora, ale odczuwalne tylko przez pierwszą godzinę po przesiadce
Kupiłbym znowu ale wersję turbo.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę brakuje mocy. Rewelacja jeśli chodzi o kulturę pracy.
2,0
Skrzynia biegów
Automat. Tylko 4 biegi więc na autostradzie muli i halasuje. Za to pancerny.
5,0
Układ jezdny
Kto nie ma Subaru nie wie póki nie spróbuje. Spróbuje pomyśli że tak samo jak w każdym innym, przesiadzie się z powrotem do innego i wtedy widać różnicę.... Rewelacyjne
5,0
Karoseria
Dużo miejsca
Komfort
5,0
Widoczność
Po prostu świetna. Duże szyby i lusterka. Słupki nic nie zasłaniają
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje nawiewu na tylną kanapę.
Poza tym bardzo sprawnie działa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealnie
3,0
Wyciszenie
Nie na darmo nazywają go kredensem...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko benzyna (sporo) + ubezpieczenie i przeglądy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie psuje się
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW
[l/100km]