Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester III

marcin, 10 lat temu
Silnik 2.0 150KM 110kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 61 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Forester III 2.0 150KM 110kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : napęd jest rewelacyjny, trzyma sie drogi jak przyklejony
5,0
Całokształt
Auto ma doskonały napęd, w dni deszczowe, śnieżne jest po prostu idealny. Trzyma sie drogi doskonale. LPG załozyłem po 12 tys.km poza ASO LPG- BRC radzi sobie świetnie, ta instalacja tak jakby była stworzona do tego auta. Tak naprawde, nie wiem że mam gaz puki nie jade tankować. Przeglądy robie w zwykłym warsztacie poza ASO i naprawde części i uslugi sa tanie, klocki az sam mechanik sie zdziwił bo tańsze niż do berlingo. Naprawde można polecić to auto tym co chą mieć tanie auto w eksplatacji, oczywiście poza ASO bo tam ceny za przegląd to maja chyba z kosmosu. Na uznanie zasługują tez fotele naprawde komfortowe, a tylne maja funkcje spania wiec rewelacja. Środek wszyscy krytykują, ale ja mam wersje exclusive ze skóra, automatem i zestawem multimedia więc w tej wersji w środku jest przyjemnie. Widziałem kiedyś subaru z 2011 i zajrzałem do środka nie mial skór, zwykłe radio to powiem że klimatu nie miał tak jakoś szaro i zwykło. polecam wersje ze skórą - wnetrze wówczas przyjemniejsze dla oka
Wrażenia
5,0
Silnik
61 tys.km i odpukać nic nie robione
4,0
Skrzynia biegów
no powiem tak, na początku uważałem, że tragedia. Po czasie sie przyzwyczaiłem i sa plusy np ciagne przyczepe kempingową i znawcy mówia że ta skrzynia wytrzyma i nic się z nią nie powinno dziać. Stary automat ale wytrzymały.
5,0
Układ jezdny
tu chyba nie ma co komentować. REWELACJA
Komfort
5,0
Widoczność
bdb widoczność, duże lusterka, kamera cofania,troche wyżej siedzisz, ogólnie fajnie
5,0
Ergonomia
odkryłem jeden minus- co za mądry inżynierek wstawił przyciski do podgrzewania siedzeń pod podlokietnik ? przyciski nie widoczne dla oka, żeby je włączyć trzeba przesunąć podłokietnik i się schylić żeby zobaczyć przyciski. Niebezpieczne podczas jazdy. Ktoś kpl nie pomyślał
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
po roku czynnik klimatyzacji zmniejszyl się znacznie i słabo chłodzila klima. Troche szybko jak na nowe auto.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca, cała rodzina wysokich ludzi i nie narzekał jeszcze nikt
3,0
Wyciszenie
no mogło by być lepiej, ale najgorzej tez nie jest
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na LPG - doskonała
5,0
Stosunek jakość/cena
w mojej wersji to zakup ponad 140 tys.zł uważam, że nie warto. Napęd bezkonkurencyjny, ale czy za ten napęd warto tyle płacić? bo pozostałość to jakość zwykłego auta. Byłem ostatnio w salonie i nowy model w max wersji 240KM to koszt 150 tys.zł i nie ma możliwości na ta chwile założenia lpg. Więc mój to będzie chyba ostatni subaru choć ogólnie jestem zadowolony, ale wezme inna marke bo ten mi się juz znudził. Trochę szybko więc ...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
oprócz oleju, nic więc jest niezawodny na ten moment
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester III 2.0 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
83,00 zł
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester III