Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester III

Noric - nigdy wiecej subaru. NEVER !, 10 lat temu
Silnik 2.0 150KM 110kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 33 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Forester III 2.0 150KM 110kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
2,23
48% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Daje rade w sniegu i blocie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Trzeszczy jak woz drabiniasty
2,0
Całokształt
Lubie bardzo motoryzacje. Naprawde sie nia interesuje. Decydujac sie na marke subaru myslalem , ze bede mial auto choc troszke inne niz wszystkie pozostale na ulicach. Pomylka. Nigdy wiecej subaru. Pwiem tak : fajny naped , ale zapakowany w marne pudelko. W tym pudelku spedza sie tyle czasu i mozna stracic tyle nerwow , ze zapominamy o fajnym napedzie. Nie polecam. Do tego jakosc serwisu w duzym miescie wojewodzkim - TRAGEDIA.TRAGEDIA . TRAGEDIA. Nigdy wiecej.
Wrażenia
2,0
Silnik
Co z tego, ze mowia, ze jest bezawaryjny. Pali jak smok a przyspieszenie ma na poziomie samochow z silnikiem 1.0. Tragedia jesli chodzi o elastycznosc
2,0
Skrzynia biegów
4 biegi w XXI wieku. To byl moj swiadomy wybor. Nigdy nie mialem automatu dlatego sie na niego zdecydowalem. Masakra jesli chodzi o elastycznosc i kulture pracy. Nie wybierajcie tego ustrojstwa
3,0
Układ jezdny
To jedyna , rzecz ktora powinno sprzedawac subaru. NApedy. Spisuje sie dobrze i naprawde dobrze radzi sobie z boku drogi. Jednak nie oszukujmy sie : jezdzimy wiekszosc po asfalcie. A zimy u nas tez nie sa najgorsze i najdluzsze
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Malo miejsca jak na ta klase samochodu
1,0
Wyciszenie
To jest jakas teksanska masakra. Jadac po dziurach , kocich lbach lub plytach jestescie w stanie uslyszec symfonie kazdego plastiku z osobna. A zaznaczam , ze jest ich cale mnostwo. TRAGEDIA. JAK STARY OGÓR
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
masakra. Przyspieszenie porownywalne do slabych samochodow z lat 90. Skrzynia z epoki powrot do przeszlosci . Koszty makarbrycznie wysokie. Jskosc tandetna.
1,0
Stosunek jakość/cena
270 zl bak zwyklej 95. Jezdzac jak stary dziadek 100-120 starczy Wam na 350-400 km Jak dacie w rure :) 150-170 250- 300 km to max na pelnym baku. Gdyby mial z 300 KM wowczas wybaczylbym to spalanie. To za duza cena - aby 2 razy do roku uzyc super napedu. Stwierdzam z przykroscia, ze to zabawka dla zakompleksionych chlopcow.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Male glupoty. Co chwila cos sie psuje. Nie sa to duze rzeczy. Ale wykanczam sie - to nowy samochod
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
25 tys i wymiana przekladni kierowniczej i wiekszosci gum w zawieszeniu. Zaznaczam, ze samochod nie jest uzywany do offroadu. Tragedia

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Subaru Forester III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Subaru Forester III