Przeniesienie napędu
: Zima nie zima idzie jak tur. Rewelacja
5,0
Całokształt
Każdy kto decyduje się na zakup tego auta, niech liczy się z tym, że nie jest to pojazd luksusowy, i nie ma w nim materiałów i plastików rodem z Audi, BMW, czy Merca. Kupując ten samochód kupujesz A- świetny napęd, B- świetny silnik, C- świetne właściwości jezdne KROPKA. Auto jest słabo wyciszone, przy prędkościach powyżej 120km/h mocno słychać szum powietrza. Jestem młodym człowiekiem (25 lat) i przesiadłem się do Forestera z BMW 320d e91 "świadomie" i nie żałuje. Mało tego. Kiedy z niego wysiadam to czuje się źle. Jak mam jechać gdzieś dalej to banan z gęby nie znika :D Mój egzemplarz wyposażony jest w benzynową jednostkę 2.0 z fabrycznym gazem od Subaru ( wersja ECOMATIC).Nie szukałem Forestera z gazem no ale trafiła się zadbana sztuka w rozsądnej cenie to pomyślałem aaaa co tam przynajmniej będzie mniej palił. Ktoś powie że to głupota Subaru + gaz. Błąd. Jeśli głupotą nazywa ktoś cenę 27zł za 100 km to z ekonomi w szkole miał chyba pałę. Jeśli chodzi o napęd to jest on rewelacyjny w każdych warunkach, a reduktor to po prostu dar od Boga. Silnik bardzo dobry, co prawda w fotel nie wciska (urok wolnossaków) ale daje radę. Na postoju cichy jak mysz, ale po wkręceniu na obroty mmmmm muzyka dla uszu. Właściwości jezdne bajka, auto przyklejone do drogi. Z segmentu aut 4x4 z czystym sumieniem polecam Forestera, lecz wasz wybór musi być "świadomy". Potencjalny właściciel musi wiedzieć czego chce od auta, a wtedy auto mu to da ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Boxer to Boxer. Wysoko kultura pracy, świetnie zestrojony, Mechanicznie doskonały.
4,0
Skrzynia biegów
Nie wiem jak automat ale manual który posiadam jest dobry, lecz toporny. Czasem trzeba mocniej szarpnąć, mocniej wpić bieg ale z tego co wiem to każde Subaru tak ma i tak ma mieć, to żadna wada proszę się nie bać.
5,0
Układ jezdny
Najlepsze słowo to WŁAŚCIWY, czyli taki jak ma być. Trzyma sie drogi rewelacyjnie, prowadzenie jest pewne. Kierowca ma pełną kontrole nad pojazdem w każdych warunkach pogodowych.
Komfort
5,0
Widoczność
Lusterka jak z dostawczaka, szyby jak w akwarium, wyższa pozycja za kółkiem to widocznośc musi być doskonała
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, naprawde nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko z nawiewu otrzymujemy ciepłe powietrze, nawet w zimne dni. Cichy wiatrak.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie będzie narzekał gwarantuję. Dużo miejsca i wygodnie.
3,0
Wyciszenie
Tu jest kiepsko no ale jak pisałem wcześniej nie po to się kupuje to auto.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części dobrze dostępne, ceny według mnie śmiesznie niskie. Na paliwo też nie wydamy fortuny bo jest ekonomiczny nawet na samej benzynie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To Subaru więc nic poważnego się nie dzieje. Padło tylko sprzęgło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było i mam nadzieje że nie będzie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW
[l/100km]