Inne
: w tym aucie wszystko mnie zaskoczyło pozytywnie - frajda i przyjemność z jazdy, jedziesz i nie chcesz z niego wysiadać - mnie o takie właśnie auto chodziło.
5,0
Całokształt
Subaru Forester to fantastyczne auto. Wbrew niektórym opiniom, świetnie wygląda - nie jest przesadnie muskularne ale wygląda masywnie, spory prześwit pozwoli bez problemów poruszać się po każdej drodze. To ponadprzeciętny suv dający ogromną przyjemność z jazdy. Uważam że jest jednym z lepszych aut w swojej klasie a nawet dorównuje samochodom z wyższego segmentu. Moze nie jest ekstrawagancki i super elegancji - ale MA TO COŚ - i wyróżnia się na drodze - super auto za rozsądną cenę.
Wrażenia
5,0
Silnik
2,0 benzyna 150KM + automatyczna skrzynia biegów - nie jest to torpeda jak wersja turbo, ale i tak jest dość dynamiczny, bardzo cicha praca silnika, na wyższych obrotach fajnie mruczy. Jest rownież zaskakująco ekonomiczny jak na takie auto.
5,0
Skrzynia biegów
automat - czterobiegowy ale jest ok. płynnie zmienia biegi,szybka reakcja na pedał przyspieszenia, na trybie sport ciągnie do czerwonego pola - jest na prawdę ok.
5,0
Układ jezdny
zawieszenie i napęd - po prostu super. Prowadzenie jest ogromną przyjemnością. Zakręty można pokonywać zdecydowanie szybciej niż innymi autami nawet z napędem 4x4 dołączanym.
Komfort
5,0
Widoczność
duża powierzchnia szyb, lusterek + kamera cofania , bardzo dobra pozycja zakierownicą - widoczność na prawdę super.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, czytelne zegary, sporo praktycznych i funkcjonalnych schowków - jest ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwustrefowy klimatronik, nawet w duze upały szybko schłada wnętrze kabiny do wymaganej temperatury. Co ważne ( dla mnie ) nawiew pracuje bardzo cicho, nawet ustawiony na maxa - dziala ciszej niż w wiekszości aut.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam ponad 182 cm wzrostu - i miejsca jest wystarczająco, zarówno z przodu jak i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
silnik pracuje bardzo cichutko, przy wyższych obrotach czy b.dynamicznym przyspieszaniu przyjemnie mruczy. Przy prędkości 150 km/h i więcej we znaki dają się opory powietrza, ale i tak nie jest źle - można normalnie rozmawiać czy słuchac radia. Jest przyjemnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie auto jest bardzo dobrze. W mieście od 8,5L do 11L ( zależy od stylu jazdy i kierowcy ), przy normanej jeździe ok. 9-10L.
Trasa - najnizej udało się zejść do 6,2L - 6,4L prędkość 90 - 120 ( miejscami 140-150km/h) w zależności od warunków na drodze. Jak na stały napęd, 2,0 benzynę i automat - uważam że jest bardzo dobrze. W cyklu mieszanym komputer podaje wartość 8L / 100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Oczywiście miło by było gdyby był tańszy,i deska rozdzielcza - mogła by być miękka - ale mimo to jest warty uwagi. Jeśli ktoś rozważa zakup porównywalnych suv-ów typu Rav4, CRV, o koreańskich suv-ach nie wspomnę, to warto dołożyć trochę kasy i kupić Subaru - ( w innych autach czar pryska po kilku tygodniach , Subaru z każdym dniem wywołuje wiekszy baban na twarzy ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auo praktycznie nowe - trudno powiedzieć - na razie nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
usterek brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW
[l/100km]