Silnik oceniam dobrze. Podobno współpracuje z napędem pod względem wyważenia samochodu i środka ciężkości. Niestety bierze olej i posiada takie same parametry pod względem mocy i momentu obrotowego jak silniki Toyoty
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów w miarę, ale sprzęgło tragedia. Dowolny opór pod postacią śniegu, krawężnika powoduje smród. Trzeba włączać reduktor. Pocieszeniem jest koszt zamiennika sprzęgła około 1500zł (wersja Benzynowa)
5,0
Układ jezdny
To jest coś pięknego. Układ jezdny swoim pięknem musi przykryć wiele minusów tego samochodu. Polecam!!!!!!!! Bardzo fajny prześwit i duży kąt natarcia i zejścia.
Komfort
4,0
Widoczność
Szyba ogrzewana z przodu tylko do połowy (a nie jak w Fordzie cała) zmusza do większej pracy przy skrobaniu po zimie. Brak czujników cofania oraz kamera cofania łatwo brudząca nie ułatwia manewrowania.
2,0
Ergonomia
Tutaj bym porównał do Dacii. Do Hondy daleka droga.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo 2litrowego silnika bardzo długo się grzeje silnik. Trzeba przejechać 5km żeby wskazówka drgnęła.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby rewelacja. 5 osób już ciasno.
4,0
Wyciszenie
mi pasuje.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie bez przeglądów. Ale wiem, że nie będą niskie. Spalanie zgodnie z zasadami jazdy eco okey.
Miasto 11litrów
poza miastem 7,8 litra
średnio z przewagą poza miastem 8,6litra
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie okey
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie bez
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW
[l/100km]