Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester III

Krzysztof, 14 lat temu
Silnik 2.0 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Forester III 2.0 150KM 110kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
3,62
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Doskonale tłumi nierówności, auto jedzie płynnie i stabilnie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : wymieniony tylny dyferencjał - wył przy prędkości 100km/h
Inne : skrzypią i stukają: tylna klapa,kokpit,roleta bagażnika,szyberdach
3,0
Całokształt
Mam mieszane odczucia. Autem jeździ się przyjemnie, ale hałasy nadwozia drażnią.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mam auto z automatem. Obawiałem się,że będzie ono wołowate, ale zwłaszcza w trasie okazało się żwawe. Przy przyśpieszaniu redukuje bieg, rozpędza się i wraca na wyższy bieg. Mocy czasem brakuje, ale to cecha prawie każdego silnika :).
4,0
Skrzynia biegów
Mam automat 4-biegowy. Działa płynnie i szybko. Brakuje wyższych biegów do szybkiej jazdy.
5,0
Układ jezdny
Największa zaleta tego auta. Jedzie bardzo płynnie, zwinnie i stabilnie po różnych nawierzchniach.Znakomicie tłumi nierówności, ale potrafić wychylić się mocno przy szybkim pokonywaniu zakrętów i dużych nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą, przeszklenie, duże lusterka, ksenony.
4,0
Ergonomia
Kokpit przejrzysty, wszystko na swoim miejscu. Kieszenie w drzwiach mogłyby być większe, nie ma kieszeni z tyłu fotela kierowcy. Sterowanie radiem w Renault lepsze - manipulator pod kierownicą, a nie przyciski na kierownicy. Fotele wygodne. Sporo schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla 4 osób. Wysocy kierowcy powinni sprawdzić, czy fotel jest wystarczająco długi.
3,0
Wyciszenie
Jest różnie. Przy przyśpieszaniu silnik jest głośny. Przy jeździe z równą prędkością 100-130 prawie go nie słychać. Od 150 silnik pracuje na wysokich obrotach i jest głośny. Szum powietrza coraz wyraźniej słyszalny od około 100. W moim aucie na nierównościach hałasuje roleta bagażnika i kokpit.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu z Laguną II pali o tyle więcej, o ile ma większy silnik, nie widzę znaczącego narzutu z powodu napędu 4x4 i automatu.
2,0
Stosunek jakość/cena
Samochód za taką cenę powinien być dużo lepiej wykonany. Subaru miało opinię firmy produkującej wyrafinowane technicznie i starannie wykonane samochody. Mój Forester jest kiepsko wykonany.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po około 4000 km zaczęły skrzypieć i stukać: tylna klapa, szyberdach, klapa schowka przed fotelem pasażera, kokpit. Od początku stuka roleta bagażnika. Serwis po 3 dniach zwalczył klapę i szyberdach, reszta hałasuje dalej.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po około 4000 km zaczęło być słychać wycie przy przechodzeniu przez 100/godz. Serwis stwierdził konieczność wymiany dyferencjału, co stało się, gdy po 6 tygodniach przypłynął z Japonii.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester III 2.0 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
83,00 zł
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester III