Relatywnie mało wad w stosunku do zaskoczenia, że tyle moze sprawić radości z jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocniejszy by się przydał, ale ten jest ok. Moze następne Subaru będzie z 2.5l.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem problem z wrzuceniem wstecznego, ale w poprzednich autach też to się zdarzało.
5,0
Układ jezdny
Na polskie drogi - marzenie! Bez porównania z poprzednimi autami. Zawieszenie doskonale wyłapuje wszelkie nierówności a jednocześnie na zakrętach samochód jak przyklejony.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże lusterko po lewej stronie i słupek czasami ograniczają widoczność.
4,0
Ergonomia
Bez ekstrawagancji. Dość surowo. To nie limuzyna dla niemieckiego emeryta (VW, AUDI, MERC). Ale nie o to chodzi w Subaru (silnik+ zawieszenie)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To chyba jest mankament. W mieście 11-12 l. Na autostradzie (160-180 km/h) 15-16 l. Da się zejść do ok 10 ale przy prędkości ok 100 km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
zależy, czego szukasz, dla mnie doskonale
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 150KM 110kW
[l/100km]