Zawieszenie
: świetne zawieszenie i przeniesienie napędu. zachowanie na drodze śliskiej i zaśnieżonej bez porównania z innymi ( no nie mówię o Xdrive i autach najnowszych generacji)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: z uwagi na koszt
Inne
: uszczelki itp
Karoseria
: miękka aluminiowa pokrywa silnika- wgnioty po gradzie
4,0
Całokształt
świetne auto, do wykorzystania jako rodzinne - w mieście, trasie i terenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
trzeba pamiętać aby nie przegrzać silnika i wymieniać płyny na czas. Gdy Ty będziez dbał o Forka on Cię nie zawiedzie
5,0
Skrzynia biegów
4 stopniowy automat bez zastrzeżeń ale 5 bieg mógłby być. Przy dłuższych trasach trochę wysokie obroty na ostatnim biegu są męczące i drogie
5,0
Układ jezdny
przez 5 lat praktycznie nic nie wymieniałem oprócz klocków i tarcz z przodu.
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
po 12 latach eksploatacji robi się głośniej i przy obrotach 4500 w trasie może hałas męczyć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio spalanie LPG około 12.0 +1.5 PB / 100 km. na samej pbo koło 13 średnio w mieście, na gazie od 4 lat, praktycznie nie stracił mocy - nie zauważalna w mojej ocenie. Dodam wersja USA z 4 biegowym automatem. Należy pamiętać o regulacji zaworów co 30 - 40,000 km. Reszta to tylko przyjemność z prowadzenia i możliwościach zimą lub w lekkim terenie z błotkiem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie miałem.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniałem uszczelkę pod głowicą ale przy 200,000 km czeka to większość Subaru. koszt około 2400zł
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 X 167KM 123kW
[l/100km]