Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester II

Paweł, 12 lat temu
Silnik 2.5 X 167KM 123kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Forester II 2.5 X 167KM 123kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
3,92
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : On wjeżdża wszędzie. Jest dość niski i wąski, naprawdę nic go nie zatrzymuje. Nie zauważyłem bym kiedykolwiek stracił trakcję. Warto porównać jego napęd z wymysłami niemieckich i innych konstruktorów... On bije je na głowę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Coś ze złączką pod siedzeniem
5,0
Całokształt
Świetnie się jeździ. Autko fajnie wygląda i zwraca na siebie uwagę. Nie ścigam się zbytnio po asfalcie, z to po lasach jeżdżę sporo i nie ma z tym żadnych problemów. Jeszcze nic mnie nie zatrzymało, ale błota po pas jeszcze przede mną.
Wrażenia
4,0
Silnik
Generalnie świetnie się jeździ. Automat lekko ospały, ale i tak łykam większość oooo, BMW i innych Niemców. Dźwięk boksera przyjemny, przyspieszanie płynne, brak turbiny boli :| Jak kupujesz to jednak z turbiną. Spalanie mieści się w 13 jeśli ciśniesz, zazwyczaj 11-12 l gazu/100.
4,0
Skrzynia biegów
Jest pewna, łatwo ja wyczuć i przyjemnie lekko zmienia biegi. Niestety jest też lekko ospała, co nie przeszkadza w wyprzedzaniu i innych, jednak do upalania autko się nie nadaje.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się wszystkiego... :) Bez problemu daje radę w lesie czy nawet na silnych wybojach. Lekko doposażona może robić za małą terenówkę.
Komfort
4,0
Widoczność
Autko maławe dla gości powyżej 180 (jak chyba każdy japończyk). Ja mam 200 i szuram głową po suficie, jak dobrze, że to wersja XS z wielkim szyberdachem.
4,0
Ergonomia
Przyjemnie i ciekawie wszystko ustawione. Gniazdko zapalniczki w bagażniku nad wyraz przydatne na dłuższe podróże. Sporo schowków zwłaszcza w bagażniku.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Albo za zimno albo za ciepło. Klima w Subaru to nie najwyższy cud techniki.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest małe, starczy dla 3 osób, w 4 jest średnio w 5 już niewygodnie.
2,0
Wyciszenie
No szyby bez owiewek szumią pięknie, silnik ryczy wspaniale... No to jest Subaru nie ma być cicho tylko z gustem :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cyba trochę taniej niż niemieckie buble. Wymiana sanek pod silnikiem 700 zł. Oleje z filtrami standardowo ok 250 zł, wymiana rozrządu 1300 - 1500. Spalanie średnio 11,5 - 12, najwięcej spalił 13 gazu. W zamian za to jest żwawy i sporo potrafi w terenie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 25 - 30 kzł mamy niezawodne autko które cieszy oko. Ma pewne elementy dostępne tylko w nim (same szyby w drzwiach, wspaniały napęd na 4, kupę mocy w silniku, choć nie jest to wyścigówka). Jeżeli ktoś potrzebuję autka na wyprawy i wycieczki, ale nie zapuszcza się w totalnie dziką dzicz acz okazjonalnie parkuje na plaży czy w środku lasu, a nie chce na asfalcie być mijany przez wszystkie staruszki, to to autko jest właśnie dla niego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle coś się dzieje ze złączką od airbag pod siedzeniem... i nic więcej. Żadnych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak problemów.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.5 X 167KM 123kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester II