Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester II

Grzesiek, 14 lat temu
Silnik 2.5 X 167KM 123kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 32 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Forester II 2.5 X 167KM 123kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,58
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
najlepszy wybór dla tych, którzy chcą od czasu do czasu zjechać z asfaltu i nie myśleć o tym czy przejadą błotne koleiny czy głęboki śnieg (prześwit ok 21cm). Napęd jest stały więc w każdej chwili mamy dobrą trakcję - chyba że przesadzimy - pamiętajmy że to nie jest terenówka :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik wolnossący jest za słaby do mojej techniki jazdy ale dla większości użytkowników w zupełności wystarczy. Ponad 220Nm robi dobrą robotę a krzywa momentu jest dosyć płaska
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia automat 4EAT, technologicznie stara konstrukcja ale niezawodna i nie do zajechania przy normalnym użytkowaniu
5,0
Układ jezdny
musi być doskonale, w końcu to stały napęd a nie jakiś dołączany jak w większości rozwiązań w stylu Haldex. Zawieszenie znosi bardzo dużo.
Komfort
5,0
Widoczność
przy manewrowaniu bardzo szybko można się nauczyć gdzie są punkty najdalej wysunięte, widoczność podczas jazdy doskonała
5,0
Ergonomia
jesli chodzi i przyciski i pokrętkał to wszystko jest tam gdzie powinno być, do tego regulacja kierownicy oraz fotela (m.in. odcinek lędźwiowy, w wersji Sports 6 uchwytów na napoje, 3 gniazda 12V (jedno w bagażniku)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
niektórzy narzekają ale nie wiem na co, wentylacja i klima działa wyśmienicie i wydajnie. Nie ma tu dwóch stref i bardzo dobrze - im mniej elektroniki w aucie tym lepiej.
4,0
Wyciszenie
to jest Subaru, zostało zbudowane do jeżdżenia a nie do oglądania na wystawach więc plastiki są zwykłe a z zewnątrz dochodzi sporo dźwięków. Jednak nie wolno go wygłuszać bo wtedy nie będzie słychać silnika i wydechu :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w lecie miasto PB95 13L/100km, trasa 10L/100km w zimie miasto PB95 15L/100km, trasa 11L/100km Ale ja jeżdżę od roku na LPG, spalanie musi być nieco wyższe ale i tak jest spora różnica w kosztach paliwa. Subaru bardzo dobrze znosi instalację LPG ale musi być założona i ustawiona przez kogoś kto zna silniki Subaru.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzyletnie auto więc na razie nie ma co się psuć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tutaj zgodnie z raportami ADAC i TUV - nic się nie dzieje :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.5 X 167KM 123kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester II 2.5 X 167KM 123kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
19,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester II