Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester II

Boombastic, 15 lat temu
Silnik 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Forester II 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Bardzo neutralne prowadzenie, mała wrażliwość na zmienne warunki atmosferyczne. Błoto i podmokłe łąki są mu niestraszne, a tego oczekiwałem od tego auta.
4,0
Całokształt
Auto dopracowane, ale pewne pewne wady psują pozytywny wizerunek (skrzynia biegów).
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo elastyczny, praktycznie brak turbodziury, bardzo przyjemny kop jak turbina zaczyna wydajnie pompować.
3,0
Skrzynia biegów
Na zimno biegi ciężko chodzą, zwłaszcza jedynka. Po nagrzaniu występuję problem z haczączą dwójką przez co szybki start jest utrudniony. Ewidentnie brakuje szóstego biegu do szybkiej i ekonomicznej jazdy autostradowej.
5,0
Układ jezdny
Jak na ten rodzja auta zawieszenie sprawdza się świetnie. Auto jedzie jak po szynach, prowadzi się bardzo neutralnie. Duży plus za automatyczne poziomowanie nadwozia. Fatalne fabryczne opony - na mokrym porażka.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest OK, jednak przy dojechaniu do świateł trzeba się nagimnastykować by coś dojrzeć. Lusterko przednie zasłania mi droge. Auto ewidentnie robione dla małych żółtych ludzików. Bajeczne lusterka zewnętrzne - widać wszystko doskonale.
4,0
Ergonomia
Pokretła i przyciski proste w obsłudze, żadnych udziwnień. Wadą jest brak regulacji wzdłużnej kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima i ogrzewanie bardzo wydajne. Jedyna wada to czasem klima na automatycznych nastawach żyje własnym życiem - to wina czujnika temperatury umieszczonego pod kołem kierownicy i to w długiej tulejce.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak na auto wielkości kompakta nie można narzekać, z tyłu już jest gorzej. Ale ja z tyłu nie jeżdżę i mnie to nie obchodzi. Fotele za mało wyprofilowane.
4,0
Wyciszenie
Do przepisowych predkości jest nieźle, jednak przy 180 km/h pojawia się gwizd. No ale jak ma się aerodynamikę cegły to nie trudno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie gabaryty, wagę, moc i osiągi to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Po Warszawie raczej nie przekraczam 12 l. A na trasie spokojnie można zejść poniżej 10 l. Ale jak turbo żyje to turbo pije. Auta o porównywalnych osiągach palą zdecydowanie więcej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem na Litwie za bardzo atrakcyjną cenę. Za te pieniądze nie ma mowy o kupnie auta o porównywalnych parametrach. W tej klasie SUVów auto jest po prostu bezkonkurencyjne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak zastrzeżeń

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester II