Z tymi hamulcami to naprawdę porażka, może i byłyby wystarczjące w Legacy ale mam wrażenie że Forester jest za ciężki i za szybki dla tych hamulców -TRZEBA UWAŻAĆ !
ciekawostki:
- nie da się zamknąć środkowego nawiewu, jadąc szybciej wieje samo nawet jeśli pokrętło jest na OFF, metoda : zmienić z AUTO na nawiew na szybkę
- komputer pokazuje jedynie średnie zużycie paliwa, chciałoby się jeszcze tylko zasięg ( szczególnie w 2,5XT :)
- lusterka polecam regulować w dzień. |Tak samo jak w toyocie - podświetlone są wszystkie przyciski do okoła oprócz regulacji lusterek.
GENERALNIE: jak dla mnie OK, szkoda tylko że wygląda jak Suzuki Vitara ale co tam, jak ogólnie wiadomo Forestera nie kupuje się dla wyglądu !
Wrażenia
5,0
Silnik
co tu komentować! perfekcja, wyprzedzasz jak motocyklem, wyłączasz radio żeby słuchać silnika,
2,0
Skrzynia biegów
bida, ciężko o szybki start bo jest problem z szybkim zapięciem dwójeczki
4,0
Układ jezdny
trzeba się przyzwyczaić do bujania, pierwsze kilkaset km z chorobą lokomocyjną pasażerów. TRAGICZNE HAMULCE !!!!
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
tradycyjnie za krótkie siedziska i oparcia. Japończycy nie robią wygodnych aut dla 190 centymetrowych europejczyków
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
powyżej 4000 obr wyłączamy radyjko albo podkręcamy żeby ryczało głośniej niż szumy na zewnątrz
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hmm... miasto: minimum 11 ( eco driving :) norma 13, trasa : przy średniej 150km/h 14 litrów, rekord : CPN Katowice - CPN Wrocław zeżarł cały bak : ) 1litr/1km
3,0
Stosunek jakość/cena
kupiony po kursie 3,35 i w tym roku czyli ze starą akcyzą, ale przede wszystkim najtańsze z najbardziej praktycznych aut z takimi osiągami.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
się zobaczy, na razie rdzewieją tłumiki :) :) :) i dziwnie skrzypi przednie zawieszenie przez przejazdy po progach