Ogólnie tak, jak chciałem samochód na pozór taki sobie. Lecz im dłużej go masz, tym jesteś bardziej przekonany o dobrym zakupie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Co tu dużo mówic, a właściwie pisać. Kto raz wsiadł do tego auta i Je poprowadził ten sie w nim zakochał (moja żona też). Silnik hm? To lux torpeda. Jak obliczyłem na drodze w Polsce jest w stanie mnie wyprzedzić ( z pode świateł) 5 % samochodów, które jeżdżą po naszych drogach. Wynik niesamowity!. Auto, jak mi powiedział kolega (Krzysio) nie wygląda na takie szybkie. Lecz już niejeden kierowca sie przekonał o możliwosciach tego auta. Fakt jest faktem, że jest to trochę autko dla snobów, ale cóż w każdym z nas (a szczególnie u mężczyzny) mieszka odrobina snobizmu. Czyżby pycha? (cóż przepraszam).
4,0
Skrzynia biegów
Jeżeli chodzi o biegi to fakt jest faktem, że wsteczny trochę haczy, ale można sie do tego przyzwyczaić. Poza tym bardzo cieszę się, że trzeba wcisnąć pędał sprzegła dość mocno, w końcu jest to przełożenie, a nie nawlekanie igły, trzeba poczuć sprzęgło (ono nie może chodzić, jak nóż po maśle, to nie ślizgawka).
5,0
Układ jezdny
Oh, oh, oh zrozumiałem co to jest prowadzenie samochodu tam ,gdzie ja chcę, a nie gdzie on chce. Drogi trzyma się świetnie, to jest prawdziwy samochód. W nim sie nie jedzie tylko płynie. Spróbuj kierowco, a zobaczysz.
Komfort
3,0
Widoczność
No z tym akwarium to lekka przesada. Widoczność z przodu dobra lecz gdy sie trzeba odwrócić do tyłu, to gabaryt samochodu trochę przeszkadza. Prawdziwy kierowca osobówki zawsze powinien sie odwrócić gdy cofa. (bezpieczeństwo nie kierowcy, a pieszego).
5,0
Ergonomia
Pojęcie w Polsce w ogóle nie wystepuje. W zachodnich, japońskich markach żeczywiście ergonomia jest brana pod uwagę. W Foresterze ergonomia jest na piątkę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
No daje ciepło jak trza, a nawet za ciepło. Trzeba tylko pojąć, jak to wszystko chodzi. (ludzie trzeba się nauczyć obsługiwać wentylację, to co kierowcy robią to urąga ogólnie przyjętym zasadom, jak zimno to ciepło na cały zicher, a jak zimno to odwrotnie, ha, ha, ha)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera przednich siedzień do przestrzeń M3 dla tyłu M1, ale należy pamietać, że ten samochów jest robiony na podłodze imprezy. (nie mylić z balangą)
4,0
Wyciszenie
Jest cicho. Ale żeby było przyjemnie to proponuję firmie Subaru zapoznać się z systemami Bose od nagłośnienia i wstawić ten system w tym aucie. (powstało by cudo nad cudami).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powiem oklepane zdanie, ale ono wszystko wyraża: Nie kupiłem tego auta dla spalania. A już zbrodnią jest zakładanie gazu do czegoś takiego. Człowieku jeżeli chcesz mniej spalać to kup sobie malucha i przerób go na gaz (murowany rekord minimalny) uh. Ciekawe co będzie z ropą w tej marce (co oni wymyslili) lecz i tak wiedz drogi czytelniku, że w tej marce benzyna i jeszcze raz benzyna to jest to, co powino być. (proponuję ropniakom kupić traktor lub bizona).
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochody tej klasy (chodzi o osiągi silnikowe) są od 200 tys zł. wzwyż,. Więc Subaerk Forester nieźle stoi. To nie problem kupić (przy forsie) samopchód za 300, 400 tys zł, ale samochód musio mieć to coś (pod maską).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No gumy pzrednich stabilizatorów, to jest to, co ASO (Autoryzowanu Serwis Obsługi) wymienia najczęściej. Tłumaczenie, że w tym aucie za ponad 100 tys to narmalka - jest nienormalne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak ( i to w tym samochodzie cenię też bardzo wysoko). Samochód służy do jeżdżenia, a nie do leżenia pod nim). Lecz cóż starzy kierowcy uważaja inczej.i na własną rękę robią o zgrozo domowe naprawy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW
[l/100km]