Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester II

GarlandTheFist, 13 lat temu
Silnik 2.5 i 16V Turbo 211KM 155kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 69 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Subaru Forester II 2.5 i 16V Turbo 211KM 155kW 2005-2008 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Auto po prostu rusza. Nie grymasi, nie ślizga się, nie zastanawia się czy jechać czy nie. Jeśli wciskasz gaz on rusza niezależnie od nawierzchni.
5,0
Całokształt
Fantastyczne auto. Naprawdę ciężko o inny tak uniwersalny pojazd. XC70? Są auta szybsze, mocniejsze, ekonomiczniejsze ale żeby wszystkie te zalety zamknąć w jednym pojeździe? A na pytanie do czego zostało stworzone odpowiedziałbym, że do holowania przyczepy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super silniczek. Co prawda trochę pali, ale stado koni trzeba napoić. Każdy spalony literek jest usprawiedliwiony. Brak zastrzeżeń.
5,0
Skrzynia biegów
Podobno są dużo lepsze automaty. Ja do tej skrzyni jednak nie mam żadnych uwag. Raz za czas zdarzy się szarpnąć, ale można się nauczyć jak jeździć, żeby szarpnięć nie było. Czyli jak na "starą" konstrukcję - super.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze wszystko dopasowane i współpracujące. Pewność w każdych warunkach. Z ruszaniem czy prowadzeniem nie ma żadnych problemów.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże szyby, duże lusterka wsteczne. Odpowiedni wysoka pozycja za kierownicą i nad drogą. Przejrzysto i wygodnie. Troszeczkę trudno wyczuć odległość z tyłu, ale czujnik parkowania rozwiązuje ten problem.
5,0
Ergonomia
Wszystko co niezbędne dokładnie w tych miejscach, w których powinno się znajdować. Choć sterowanie wycieraczkami Polonezie było lepsze :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna wentylacja i klimatyzacja, łatwy dostęp do filtra kabinowego. Auto szybko się nagrzewa i dobrze grzeje w kabinie. Automatyczna klimatyzacja żyje co prawda własnym życiem, ale można się do nie przyzwyczaić..
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze, ale nie tragicznie. Z przodu miejsca jest dosyć, z tyłu jest jednak wąsko. Z dwoma fotelikami zaczyna być ciasno. Optymalnie dla czterech osób, z piątą trochę tak jak z kołem.
3,0
Wyciszenie
Nie oszukujmy się - jest głośno. Powyżej 120 km/h szum powietrza zaczyna dominować. Powyżej 170 zaczyna się nieprzyjemny jazgot od uszczelek i wycieraczek. Gabaryty lodówki robią swoje.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
He, he. Na gazie da się żyć. Ci, dla których gaz jest profanacją, muszą pogodzić się z podwyższonymi kosztami paliwa. Dodatkowo litr oleju co 4 tys. km. Mistrz oszczędzania to nie jest.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie nie ma innego, równie uniwersalnego pojazdu, dającego przy tym tyle frajdy. Zużycie paliwa w pełni uzasadniają osiągi. Wszystko jest w "przystępnych" cenach. Można pozwolić sobie zarówno na przeglądy w autoryzowanych serwisach jak i komplet opon.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Muszę wymienić tylne ramię wycieraczki, ale nie mogę zdjąć starego ;-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez rok i 15 000 brak poważnych usterek. Co więcej mógłbym dodać?

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 16V Turbo 211KM 155kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
14,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Forester II 2.5 i 16V Turbo 211KM 155kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Forester II