Przeniesienie napędu
: wybieranie dziur w drodze i dzielność w terenie, z siilnikiem 211KM bez reduktora przejechałem podczas roztopów przez zaorane pole, koleiny jak po traktorze,ale dał rade
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: pęknięcie rury na dolocie do intercoolera, 800zł
Karoseria
: poluzowanie śrub fotela zły dostęp i skonczyło się na spawaniu
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
kultura pracy OK...boxer! Ale elastyczność trochę kiepska
4,0
Skrzynia biegów
czasem trzeba lekko \"poszukać\" wstecznegobiegu
5,0
Układ jezdny
Genialny Japończycy robili go na polskie drogi tylko zapomnieli o hamulcach
Komfort
4,0
Widoczność
Kiepsko do tyłu. Radzę założyć czujniki parkowania
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajne ogrzewanie i dobra klima. Szkoda, że środkowe nawiewy nie mają ręcznej przysłony.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, z tyły dla małych
4,0
Wyciszenie
Dobrze do 140 km/h, potem trzeba podkręcić doskonałe audio.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
drogi w eksploatacji
4,0
Stosunek jakość/cena
Wart swojej ceny. Trochę nie rozumiem tempa spadku wartości aut używanych
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dziś już takich nie ma
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawsze o własnych siłach
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 16V Turbo 211KM 155kW
[l/100km]