Silnik solidny, ładnie przyspiesza. Brak na razie jakichkolwiek usterek.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6 biegu, szczególnie na autostradzie.
5,0
Układ jezdny
Subaru. Nic więcej nie trzeba pisać. Choć w Foresterze można czuć wychylenia wchodząc ostrzej w zakręt. Uprzedzam, że wszystko w zawieszeniu sprawne :)
2,0
Karoseria
Mimo zadbanego egzemplarza ruda wychodzi dość odważnie :/ Niestety większość japończyków choruje na tą podłą chorobę.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu, z tyłu, z boku - wszystko dobrze widoczne.
3,0
Ergonomia
W tej kwestii może być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Elegancko chłodzi latem, bardzo szybko. Zimą zaś ciepło i dobrze je trzyma w środku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 188cm i nie narzekam na miejsce za kierownicą. Z tyłu nie jeżdżę więc się nie wypowiem ;)
1,0
Wyciszenie
To jest chyba najgorsza bolączka tego auta. Powyżej 110 - 120 jest masakra. Niestety piękne szyby bezramkowe nie idą w parze z wyciszeniem wnętrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie są tak duże jakby się mogło wydawać. Części eksploatacyjne na normalnym poziomie. Mam w Subciu założony gaz więc boli mnie trochę to regulowanie zaworów co ~30tys km, ale byłem tego świadomy przed kupnem. Spalanie jakie odnotowałem: zawsze do pełna, odczyt z dystrybutora - miasto: 14 - 16L, mieszana: 13,5L, jazda autostradą 120 - 140km/h: 11,8L - 13L. Spalanie dotyczy LPG.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami coś tam się przepali jakaś żarówka i tylko tyle. Miałem problem z obrotami, bo jak stałem dłużej w korku to obroty czasami dochodziły do 3tys. Myślałem, że to silniczek krokowy, może przepustnica...okazało się, że była za mocno naciągnięta linka gazu :) została wyregulowana w chwilę przy okazji wymiany oleju :D może ta informacja się komuś przyda :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawsze dojechałem do celu. Żadnych awarii, a w 3,5 miesiąca zrobiłem 12tys km więc jeżdżę nim dużo :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 177KM 130kW
[l/100km]