Inne
: Uniwersalność, jest to auto dla każdego do miasta w trasę ( polskie drogi), na wieś.
5,0
Całokształt
Kolejny będzie subaru, niestety mam problem z budą po 2008 niekoniecznie przypomina forestera bardziej outlandera II. A starsze już przerabiałem więc albo się przekonam do 2.5 T lub 2,0, albo 2005 po lifcie 2,5t, mam nadzieje będzie jeszcze lepszy. No jest jeszcze outback, wydaje mi się że jestem za młody ten model.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest niesamowity po załączeniu turbiny wbija w fotel. Ja jeżdżę dość delikatnie ale przy wyprzedzaniu korzystam z jego mocy na maksa. Miałem diselka 110km, 130km jeździłem bmw 330d, to zupełnie inna bajka, tam gdzie disel sie kończy boxer zaczyna jechać!!!!!!!!!!
5,0
Skrzynia biegów
Pierwszy mój automat. narzeczona po pierwszej jeździe stwierdziła ze manuale wymyślił ktoś nienormalny (bez urazy). Skrzynia ma tryb sport oraz hold, sprawuje się super. Kolejne auto też z automatem. A z ciekawostek jest to 4 biegowy automat przy niecałych 3 tys obrotów mam 130 na liczniku.
5,0
Układ jezdny
Subaru nic dodać nic ująć!!!!!
Komfort
5,0
Widoczność
Ok, siedzi się dość wysoko, mam wrażenie iż z środka wydaje się większy niż jest w rzeczywistości
5,0
Ergonomia
Ok, wszystko pod ręką, przełączniki, schowki dzwignie, czasami przy wsiadaniu trące kolanem o tempomat.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wrażenie iż przy większych prędkościach, ciepłe powietrze z silnika wpada do kabiny w lato może przeszkadzać. Klima prosta daje radę nie odczuwam braku klimatronika z poprzednich aut.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szału nie ma ja mam 182 cm wzrostu, dla mnie super lecz większe osoby może krępować miejsce za kółkiem. Jeździmy w dwie dorosłe osoby oraz pies (średni. siedzenia z tyłu leżą walizki poukładane pies ma miejsce my również, wszyscy szczęśliwi. W porównaniu z 500 litrowym bagażnikiem toledo II (sedanem) szał możliwości załadunkowych. W czasie wykańczania mieszkania przewoziliśmy fotele z ikei 2 szt olbrzymie zmieściły się bez problemu. W combo czy starym berlingo jest tyle samo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Nie jest doskonałe, ramki brak uszczelki różnie trzymają słychać silnik, ale to akurat plus. W czasie przejażdźek ze znajomymi wyłączają radio by słuchać silnika. To nie disel ładniej brzmi tylko v8.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak wspomniałem auto frówa na podtlenku gazu więc ekonomiczność w najwyższym wydaniu. Robimy około 20 tys rocznie nie odczuwam tego na portfelu wcale spala od 9,5 średnio w mieszanym cyklu 11-12,5l, jak pożyczę bratu 15-17l. Na trasie szybkiego ruchu w z prędkościami 120-140 12,5. Przypominam iż jest to automat. koszty przeglądów np wymiana oleju skrzynia plus dyfry wymiana świec(moje świece) w serwisie subaru w wawie 530zł brutto (ich olej do skrzyni do dyfrów). Klocki ebc red 360 zł (brembo przeszło 400). Pewnie jest droższy od Seata w serwisie ale na grupę vw nie zamienię.
5,0
Stosunek jakość/cena
Marzenie wszytko za 25 tys, jakie auto da tyle frajdy za tę kasę. Nie zastanawiasz się nad krawężnikiem, nad głęboką kałużą, że śnieg zaskoczył drogowców, życie staje się prostsze. Wyjazdy na mazury leśne drogi, skróty sama przyjemność. Na camel trophy się nie nadaje ale na co dzień nic lepszego nie znalazłem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest to 10 latek, więc wiele może się zdarzyć. Na ten moment jest super. Normalna eksploatacja olej płyny opony i jakoś się kręci
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam nadzieje że zostanie tak jak do tej pory
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 XT 177KM 130kW
[l/100km]